برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتخاب بهترین لباس‌ها در جشنواره موسیقی فجر
موسیقی ما - حمید قبادی درباره انتخاب بهترین لباس‌ها در جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: هنرمندان و فعالان هنری به عنوان گروه‌های مرجع و موثر در جامعه مورد توجه هستند؛ ضمن این که گروهای هنری یکی از شاخص‌ها و فعالیت‌هایشان انتخاب لباس موثر است.

او افزود: جشنواره موسیقی فجر از پیشنهاد کارگروه ساماندهی مد و لباس برای انتخاب لباس برتر گروه‌های موسیقی استقبال کرد تا با هدف توجه خاص به لباس هنرمندان به ویژه در اجراهای بخش موسیقی ایرانی، برترین‌ها شناسایی و به عنوان برگزیده معرفی شوند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان این که حوزه لباس ایرانی در بخش موسیقی سنتی و نواحی مد نظر ماست، گفت: کارگروه با اعزام کارشناسانی به اجراهای سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر درصدد است از بین گروه‌های موسیقی بهترین آنها را که واجد ویژگی‌ها و شاخص‌های مد نظر ما در حوزه لباس هستند را انتخاب و معرفی کند.

قبادی درباره ویژگی‌های مد نظر کارگروه مد و لباس توضیح داد: استفاده از طرح‌ها و پارچه ایرانی، تلفیق رنگ و طرح مناسب به ویژه استفاده کاربردی و راحتی لباس از شاخص‌های انتخاب ما هستند که مورد توجه کارشناسان این حوزه قرار می‌گیرد. عکس لباس‌ گروه‌ها تا روز آخر جمع‌آوری می‌شود و پیشنهاد ما در این زمینه تا قبل از اختتامیه به ستاد جشنواره اعلام خواهد شد. گروه برتر از سوی کارگروه تقدیر خواهد شد.

منبع: 
خبرگزاری ایسنا
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1395 - 00:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتخاب بهترین لباس‌ها در جشنواره موسیقی فجر | موسیقی ما