برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز جمعه با کارشناسی صفاریان، امیراصلانی و سینا حجازی
آخرین برنامه مقدماتی سال 95 هزارصدای پاپ برگزار می‌شود
موسیقی ما - آخرین برنامه مقدماتی سال 95 بخش پاپ هزارصدا، ساعت 14:30 روز جمعه 8 بهمن‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این برنامه یک بار دیگر بهروز صفاریان و این بار در کنار سینا حجازی و سعید امیراصلانی که برای اولین بار در این برنامه حضور یافته‌اند، در جایگاه داوری خواهد نشست تا با هم، نفرات برگزیده را اعلام و نفر اول را به عنوان آخرین خواننده راه یافته به فینال این برنامه معرفی کنند.
 
همچنین در این برنامه «محمدرضا مقدم» خواننده جوان و خوش‌صدای موسیقی پاپ به عنوان خواننده میهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد که یکی از آنها قطعه «قهرمان من» است که اخیراً منتشر و به قهرمانان آتش‌نشان فاجعه ساختمان پلاسکو تقدیم کرده است.
 
این برنامه هم مثل همه برنامه‌های دیگر هزارصدا میان برنامه‌ها و برنامه تجلیل از بزرگان موسیقی را هم خواهد داشت.
 
هزارصدا اولین برنامه معرفی چهره‌های جوان و مستعد موسیقی است که از سال 1392 آغاز شده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه حوزه موسیقی است. این برنامه هر ماه دوبار -یک بار برای موسیقی پاپ و یک بارهم برای موسیقی کلاسیک ایرانی- برگزار می‌شود و بنابر اعلام نصیری، برنامه بعدی هزارصدا در بخش موسیقی کلاسیک و در ساعت 15 روز 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.
 
در برنامه قبلی هزارصدای پاپ که سوم دی ماه برگزار شد و محسن رجب‌پور، مهدی سپهر، پدرام کشتکار و اهورا ایمان داوران آن بودند، حامد همایون به عنوان خواننده میهمان حضور داشت و قطعاتی را با نوازندگی سامان امامی اجرا کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 11:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین برنامه مقدماتی سال 95 هزارصدای پاپ برگزار می‌شود | موسیقی ما