برنامه یاد بعضی نفرات
 
به رهبری پویا سرایى
«ارکستر موج نو» در تالار وحدت کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - «ارکستر موج نو» با آثاری از «علی قمصری» - آهنگساز- و با رهبری «پویا سرایی» روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود.
 
اجرای این گروه که پیش‌تر قرار بود در تاریخ دوم بهمن‌ماه در تالار رودکی برگزار شود؛ به علت اعلام عزای عمومی لغو شده بود. این کنسرت، در سانسى تازه، دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد. ساختار این ارکستر متشکل از سازهای موسیقی ایرانی و قطعات آن بر مبنای موسیقی ردیف دستگاهی تنظیم شده‌ است. در این کنسرت، بر خلاف اجراى قبل خواننده‌‌گان با فرمى شبیه اپراى ایرانى، در فرم‌هاى مختلفى مانند آوازخوانى، تصنیف‌خوانى و اجراى کُرال چندصدایى،اجرایی به تماشا خواهند گذاشت.
 
خوانندگان کُر از میان بیش از ٦٥٠ شرکت‌کننده در آزمون ورودى موج نو، و از سراسر ایران انتخاب شده‌اند و رهبرى این ارکستر مانند سال گذشته به عهده‌ پویا سرایى، نوازنده سنتور و مدرس دانشگاه و آهنگساز  خواهد‌ بود. علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت از ساعت 14 امروز سه شنبه 5 بهمن‌ماه به سایت‌های فروش بلیت مراجعه کنند. مخاطبینی که پیش‌تر بلیت روز 2 بهمن را تهیه کرده‌اند می توانند با بلیط قبلی خود به تالار وحدت مراجعه کنند (و در همان ردیف درج شده روى بلیت‌شان بنشینند) و یا مبلغ بلیت را استرداد کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 - 15:10

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «ارکستر موج نو» در تالار وحدت کنسرت می‌دهد | موسیقی ما