برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای آثاری از موسیقی لاتین، جز، راک و پاپ
ارکستر «آریابانگ» نخستین کنسرتش را برگزار می‌کند
موسیقی ما - ارکستر «آریابانگ» با رهبری امین سالمی نخستین کنسرت خود را اواخر اسفند در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه می‌برد.

به گزارش «موسیقی ما» به نقل از روابط عمومی ارکستر «آریابانگ»، این ارکستر که از بهمن سال گذشته تشکیل شد و از همان زمان فعالیت خود را آغاز کرده است، قصد دارد نخستین اجرای خود را 20 اسفند سال جاری به روی صحنه ببرد.

امین سالمی رهبر ارکستر «آریابانگ» است و سرپرستی این ارکستر را شایان اموری برعهده دارد. سازبندیِ ارکستر «آریابانگ» از سازهای موسیقی کلاسیک، سازهای بادی و سازهای موسیقی پاپ تشکیل شده است. این ارکستر در کنسرت پیش رو قطعه‌هایی از موسیقی لاتین، جز، راک، پاپ، موسیقی فیلم و موسیقی کلاسیک را اجرا می‌کند.

تنظیم آثار را امین سالمی، بهنام شهرکی، شایان اموری و پدرام شهرکی انجام داده‌اند. محمدرضا قراتپه و امید همدانی هم خوانندگان این ارکستر هستند. کنسرت ارکستر «آریابانگ»(آئولوس) روز جمعه 20 اسفند 1395 در سالن اریکه ایرانیان و در دو سانس اجرا می‌شود.

سانس نخست این کنسرت ساعت 18 و سانس دوم ساعت 21 آغاز می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت www.iranconcert.com مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1395 - 12:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ارکستر «آریابانگ» نخستین کنسرتش را برگزار می‌کند | موسیقی ما