برنامه یاد بعضی نفرات
 
بیست و یکم اسفند ماه صورت می‌گیرد
برگزاری مسترکلاس «سیامک آقایی» در شیراز
موسیقی ما - «سیامک آقایی» آهنگساز و نوازنده‌ سنتور در ادامه‌ کارگاه‌های تخصصی خود، این بار در شیراز مسترکلاس تخصصی نوازندگی سنتور برگزار می‌کند. این کارگاه به روال معمول در دو بخش عملی و تئوری و در دو سطح مقدماتی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
 
این کارگاه‌ه که 21 اسفند ماه برگزار می‌شود، تا کنون در بسیاری از شهرهای کشور  برگزار شده و این آهنگساز نامی در نظر دارد بعد از ایام نوروز، مسترکلاس‌های خود را به صورت منظم هر دو ماه یک‌بار برگزار کرده و در هر کدام از آنها یک مبحث خاص را تدریس کند. کارگاه شیراز در دانشکده‌ی فرهنگ و هنر این شهر در خیابان جهانگردی برگزار می‌شود.
 
«سیامک آقایی» از حضور اساتیدی چون رویا حلاج، مسعود شناسا، پرویز مشکاتیان و محمدرضا لطفی فرا گرفته و تاکنون با هنرمندان و گروه‌هایی چون SilkRoad ، یویوما، Labyrinth Modal و Ross Daly (نوازنده و محقق یونانی) ، Oriental Ensemble و نصیر شماء (نوازنده عود عرب) و غیره همکاری داشته است. او کنسرت های متعددی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، سوئیس، چین، ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، امارات، تاجیکستان، ارمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و ... برگزار کرده است.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 14:50

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری مسترکلاس «سیامک آقایی» در شیراز | موسیقی ما