برنامه یاد بعضی نفرات
 
هدیه متفاوت پالتی‌ها در آستانه سال نو
تمام مردم ایران در رونمایی «تمام ناتمام» سهیم می‌‌شوند!
موسیقی ما گروه موسیقی «پالت» روز جمعه این هفته به بهانه انتشار آلبوم صوتی-تصویری «تمام ناتمام» دیدار صمیمانه‌ای با دوستداران خود خواهد داشت. آنها روز بیستم اسفندماه، با اتفاقات جدیدی جشن امضای آلبوم خود را در سالن «چارسو» برگزار می‌کنند تا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، حتی افرادی که در نقاط دورافتاده ایران زندگی می‌کنند هم سهمی از این مراسم داشته باشند!

ماجرا از این قرار است که پالتی‌ها به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، از مخاطبان خود خواسته‌اند، تعدادی از کتاب‌های مورد علاقه و تأثیرگذار خود را به مراسم رونمایی بیاورند تا در قالب طرح «دست به دست» سایت شیپور، آنها را به دست افراد مختلف در سراسر ایران برسانند و به این ترتیب، با هدیه متفاوتی به پیشواز سال نو بروند.

از سوی دیگر، «پالت» برنامه‌های دیگری هم برای مراسم رونمایی خود تدارک دیده و احتمالاً چند قطعه را به صورت زنده اجرا می‌کند تا اینگونه سال 95 را به پایان برسانند و به استقبال اجرای نوروزی خود در پایتخت بروند؛ کنسرتی که قرار است روز چهارم فروردین در برج میلاد برگزار شود و طی آن منتخبی از قطعات آلبوم «تمام ناتمام» و دیگر آثار خاطره‌انگیزشان را اجرا کنند که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت‌های این کنسرت به سایت www.84200.ir مراجعه کنند.

در جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام»، که ساعت 18 روز جمعه، بیستم اسفند برگزار می‌شود، اعضای گروه پالت و جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگ و هنر حضور خواهند داشت.

«تمام ناتمام» مجموعه‌ای شامل اولین کنسرت تصویری گروه و یک آلبوم EP است که هفته گذشته به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و توسط نشر موسیقی «نوفه» در دو نسخه بوکلت (فروشگاهی) و ولت (مویرگی) توسط پخش «هنر اول» در سراسر ایران منتشر شد. نسخه صوتی این اثر پنج قطعه به نام‌های «لیلی جان»، «تمام ناتمام»، «نرو، بمان»، «صدایم کن» و «قاصدک» و نسخه تصویری هم هشت قطعه دارد که شامل ویدئوی اجرای زنده تعدادی از محبوب‌ترین آهنگ‌های گروه پالت است که به همراه تصاویر جذابی از پشت صحنه و روند تهیه و تولید این پروژه و نیز عکس‌های خاطره‌انگیزی از پنج سال فعالیت آن‌ها ارایه شده است.

روزبه اسفندارمز (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفون تنور)، کاوه صالحی (گیتار، چارانگو)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس و هم‌خوان) و امید نعمتی (خواننده) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی پالت در کنار مهدی ساکی (خواننده قطعه لبخند)، شقایق صادقیان (فلوت)، امین طاهری (درامز)، سردار سرمست (آکاردئون و کیبورد) و پیمان حاتمی (پرکاشن سیکوئنس و گیتار الکتریک) در آلبوم موسیقی «تمامِ ناتمام» به هنرنمایی پرداخته‌اند.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از توضیحات امید نعمتی درباره طرح «دست به دست» را در سایت موسیقی ما مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 12:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تمام مردم ایران در رونمایی «تمام ناتمام» سهیم می‌‌شوند! | موسیقی ما