برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات نوازنده برجسته سه‌تار به «موسیقی ما»
جزئیات درگذشت افشین یداللهی از زبان بهداد بابایی
موسیقی ما - «بعضی مرگ‌ها غیر منتظره است، با این‌که مرگ غیر منتظره نیست.» این را دکتر «افشین یداللهی» همین روز گذشته در سوگِ «علی معلم» نوشت. حالا اما او خود به شکل غیرمنتظره‌ای دار فانی را وداع گفته است. او شب گذشته در منزلِ دکتر «معتمدی» - متخصص اعصاب و روان- حضور داشته و در حال بازگشت به منزلش با کامیونی که بار شکلات داشته، تصادف کرده و بلافاصله فوت می‌‌کند.
 
«بهداد بابایی» آهنگساز و نوازنده‌ برجسته‌ سه‌تار که دیشب را با او گذرانده، درباره‌ی این اتفاق تلخ به «موسقی ما» گفت: «شبِ گذشته ما منزل دکتر معتمدی میهمان بودیم که شب بسیار خوبی بود؛ دکتر یداللهی به همراه همسر و برادر خانمش دیرتر آمدند و برای همین بعد از رفتن میهمان‌ها بیشتر پیش ما آمد. بعد از آنکه خواستند بروند، او را مشایعت و خداحافظی گرمی کردیم. برادر خانم افشین رانندگی کرد و ایشان کنار راننده نشستند و خانمشان صندلی عقب. ناگهان صبح با خبر شدیم یک کامیون از پشت به شدت به آنان برخورد می‌کند و سر «افشین» به شیشه‌ی جلو می‌خورد و بلافاصله فوت می‌‌کنند و ظاهراً حال خانمشان هم چندان مساعد نیست و هم‌اکنون در بیمارستان یاس تهران بستری هستند.» 
 
این نوازنده‌ی برجسته‌ی سه‌تار می‌گوید او از معدود ترانه‌سرایانی بود که آثارش مناسب اجرا در موسیقی سنتی بود: «اوعلاقه خاصی به موسیقی سنتی داشت. درگیر این هنر بود و به خوبی آن را می‌شناخت. خودش هم صدای خوبی داشت و گه‌گاه زمزمه‌ای می‌کرد. او آغشته به موسیقی سنتی بود و ترانه‌های ماندگاری در این حوزه از خود بر جای گذاشته است.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 13:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات درگذشت افشین یداللهی از زبان بهداد بابایی | موسیقی ما