برنامه یاد بعضی نفرات
 
درگذشت نوازنده پیشکسوت ویولن
عباس خسروی در قطعه هنرمندان آرام گرفت
موسیقی ما - «عباس خسروی» نوازنده‌ی پیشکسوت ویولن و عضو سابق ارکستر موسیقی ملی ایران که مدتی پیش بر اثر عارضه سکته مغزی مدتی در بیمارستان بستری بود، روز گذشته (7 فروردین) در امتداد همان بیماری و همچنین بیماری ریوی درگذشت. پیکر این هنرمند صبح امروز از تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا منتقل شد.
 
او ۲۳ آذرماه به علت تب و لرز و ناراحتی ریوی به بیمارستان مراجعه کرده و با وجو آنکه تحت درمان بود، در همان بیمارستان سکته‌ی مغزی می‌کند. «الناز خسروی» درباره‌ی وضعیت پدر چنین توضیح داده است: «بعد از آنکه پدر در بیمارستان دچار سکته‌ی مغزی شد، مسوؤلان بیمارستان درمان او را نمی‌پذیرفتند و می‌گفتند باید او را به بیمارستان‌ دیگری منتقل کنید، اما ما این مساله را قبول نمی‌کردیم؛ چون می‌گفتیم در همین جا این مشکل برایش پیش آمده است. به هر حال سرانجام به خاطر اصرارهای ما، او را  به بخش آی. سی‌. یو منتقل کردند که متاسفانه فایده‌ای نداشت.»
 
«عباس خسروی» متولد سال ۱۳۲۰ بود و سال‌ها  به عنوان نوازنده‌ی ارکستر ملی فعالیت کرده بود. او سابقه فعالیت در رادیو و تدریس در رشته موسیقی را در کارنامه هنری خود داشت.
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1396 - 17:36

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود عباس خسروی در قطعه هنرمندان آرام گرفت | موسیقی ما