برنامه یاد بعضی نفرات
 
اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت
«سیامک آقایی» در ارومیه و تبریز کارگاه تخصصی برگزار می‌کند
موسیقی ما - «سیامک آقایی» - نوازنده‌ی برجسته‌ی سنتور و آهنگساز- در ادامه‌ی برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی نوازندگی سنتور، 25 فروردین ماه در ارومیه و هشتم اردیبهشت ماه در تبریز کارگاه تخصصی خود را برگزار می‌کند.

«آقایی» در این کارگاه‌ها درباره‌ی بررسی بنیان‌های موسیقی و مقدمه‌ای بر بداهه‌نوازی (ویژه نوازندگان تمامی سازها) و غیره بحث خواهد کرد. او در برگزاری این کارگاه‌ها به این مساله اشاره کرده که در این سال‌ها سفر به مناطق مختلف ایران برای برگزاری کنسرت و کلاس و حضور در میان مردم، لحظات بسیار نابی را برایش رقم زده و شاید به همین خاطر است که این‌چنین پیگیرانه در ماه‌های اخیر به اجرای این کلاس‌ها در شهرهای مختلف پرداخته است.

او اواخر اسفندماه سال گذشته -21 اسفند- در شیراز کارگاه تخصصی خود را برگزار کرد و حالا از ابتدای سال جاری، کارگاه‌های تخصصی خود را در تبریز و ارومیه و همچنین بسیاری دیگر از شهرها برگزار خواهد کرد. او همچنین برنامه‌ی کنسرت‌هایی نیز در دست دارد که در تالار وحدت تهران انجام خواهد شد.

سیامک آقایی» از حضور اساتیدی چون رویا حلاج، مسعود شناسا، پرویز مشکاتیان و محمدرضا لطفی فرا گرفته و تاکنون با هنرمندان و گروه‌هایی چون SilkRoad ، یویوما، Labyrinth Modal و Ross Daly (نوازنده و محقق یونانی) ، Oriental Ensemble و نصیر شماء (نوازنده عود عرب) و غیره همکاری داشته است. او کنسرت های متعددی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، بلژیک، هلند، سوئیس، چین، ژاپن، تایوان، هنگ کنگ، امارات، تاجیکستان، ارمنستان، ازبکستان، قرقیزستان و … برگزار کرده است.
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 12:42

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سیامک آقایی» در ارومیه و تبریز کارگاه تخصصی برگزار می‌کند | موسیقی ما