برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگو با سایت «موسیقی ما» عنوان شد؛
محسن رجب‌پور: رکورد اجراهای «حامد همایون» در ایران کم‌سابقه است
موسیقی‌ما - مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» درباره تور اجراهای زنده حامد همایون در نوروز امسال و برنامه‌های پیش روی این خواننده توضیحاتی را ارائه داد.

محسن رجب‌پور درباره اجراهای زنده حامد همایون در نوروز امسال و استقبال از اجراهای این خواننده در اقصی نقاط کشور در گفت‌وگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «واقعیت این است که در نوروز امسال هیچ روز خالی نداشتیم و اتفاق جالبی که برای ما افتاد که باعث خوشحالی اعضای گروه بود این بود که روز 6 فروردین بندر انزلی و روز 7 فروردین در بندرعباس اجرا داشتیم! یعنی به فاصله یک روز، از شمالی‌ترین نقطه ایران به جنوبی ترین نقطه آمدیم.»

رجب‌پور از رکورد اجراهای زنده حامد همایون در نوروز امسال سخن گفت و توضیح داد: «ما امسال 7 شب 7 اجرا در کیش رفتیم و حتی یک شب دو سانس اجرا داشتیم. این مسئله در تاریخ جشنواره‌های موسیقی کیش بی سابقه است. بعد از این تور 16 و 17 فروردین در چالوس و 18 و 19 فروردین در زنجان اجرا داشتیم. 23 فروردین اولین تور اروپایی ما شروع می‌شود و در تاریخ شنبه 26 فروردین و یکشنبه 27 فروردین در لندن و منچستر کنسرت داریم. جالب توجه خواهد بود که باز هم برای اولین بار یک کنسرت خارجی تمدید شده است. ما در روز 26فروردین دو سانس کنسرت در لندن داریم. روز 28 فروردین گروه به تهران برمی‌گردد و 30 و 31 فروردین در ساری کنسرت داریم. 5 اردیبهشت دو سانس در برج میلاد تهران اجرا داریم.»

رجب پور افزود: «اجرای برنامه در تبریز، گرگان و چند شهر دیگر از دیگر برنامه های ماست و 14 اردیبهشت در ادامه تور اروپایی مان به شهر هامبورگ می‌رویم. 6 می در هامبورگ، 12 می در فرانکفورت و 13 می در شهر کلن کنسرت داریم.»

رجب‌پور در توضیح برنامه‌های دیگر اجراهای حامد همایون نیز متذکر شد: « 2 و 3 خرداد در نمایشگاه بین‌المللی کنسرت داریم و 4 خرداد ماه گروه به کشور سوئد می‌رود. ابتدا در آمستردام هلند و بعد در استکهلم اجرای برنامه خواهیم داشت و سپس در گوتنبرگ روی صحنه می رویم. آخرین شب در این تور روز 12 خرداد (2 ژوئن) در شهر بروکسل کنسرت است. تورهای اروپایی ما تمام می شود و به تهران باز می‌گردیم. با توجه به ایام ماه مبارک رمضان درحال تدارک برای برنامه‌های نیمه دوم ماه رمضان بعد از شب‌های قدر هستیم که بتوانیم در دو هفته پشت سر هم در4 شهر کانادا برای عید فطر برنامه داشته باشیم.»

گفتنی‌ست حامد همایون سال گذشته آلبوم «دوباره عشق» را پس از استقبال از برخی تک آهنگ‌هایش در فضای مجازی، روانه بازار کرد و نخستین اجرای زنده خود را نیز در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 15:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محسن رجب‌پور: رکورد اجراهای «حامد همایون» در ایران کم‌سابقه است | موسیقی ما