برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با رونمایی از آلبوم «دوراهی» صورت می‌گیرد
گرامی‌داشت افشین یداللهی در محفل اتفاق ترانه
موسیقی ما - بیستمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» عصر روز شنبه 2 اردیبهشت 1396 با حضور فریدون شهبازیان، محمدعلی بهمنی، فرید سعادتمند، محمدرضا چراغعلی، علیرضا قزوه، ناصر فیض، سعید بیابانكی و جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان مطرح كشور برگزار می‌شود.
 
این برنامه که از ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد، به رونمایی از آلبوم موسیقی «دوراهی» به خوانندگی «محمود آذش» و نیز گرامی‌داشت یاد «افشین یداللهی» شاعر و ترانه‌سرای فقید اختصاص خواهد داشت.
 
در بخش مربوط به گرامی‌داشت افشین یداللهی چهره‌هایی چون محمدعلی بهمنی، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، ناصر فیض، فریبا یوسفی و ...سخنرانی خواهند کرد.
 
در  بخش پایانی این برنامه نیز محمود آذش با همراهی دکتر محمدرضا چراغعلی قطعاتی از آلبوم «دوراهی» را برای مخاطبان به صورت زنده اجرا خواهد کرد.
 
آلبوم موسیقی «دوراهی» که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به شمار می‌رود، شامل ۸ قطعه موسیقی با آهنگسازی هنرمندانی همچون محمدرضا چراغعلی، امین بانی، محمود آذش، علی بروجردی و ترانه‌سرایی علیرضا قزوه، اهورا ایمان، آرش فرزام‌صفت، محمدجواد آسمان، امیر اکبرزاده، رضا نیکوکار، عباس محمدی و محمدحسن جمشیدی است که «محود آذش» خوانندگی آن را بر عهده داشته است. این آلبوم از روز یکشنبه سوم اردیبهشت در بازار موسیقی منتشر می‌شود.
 
محفل شعر و ترانه «اتفاق ترانه» شنبه‌های اول هر ماه با اجرای «علیرضا بدیع» شاعر و ترانه‌سرای معاصر در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. بیستمین برنامه‌ی این محفل، به همت مركز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر (مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری)، شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات آزاد است.
تاریخ انتشار : جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 20:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گرامی‌داشت افشین یداللهی در محفل اتفاق ترانه | موسیقی ما