برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برگزاری دور نهایی بخش کلاسیک ایرانی برای انتخاب برندگان سال 95
شهبازیان، بهمنی و سراج فینال هزارصدای سنتی را داوری می‌کنند
موسیقی ما - فینال برنامه هزارصدا برای تعیین گروه برندگان سال 1395 بخش‌ سنتی این برنامه، ساعت 18 روز چهارشنبه ششم اردی‌بهشت در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزارمی‌شود و طی آن، یک گروه در بخش موسیقی سنتی ایرانی به عنوان برنده برنده این برنامه معرفی می‌شود.
 
در این برنامه «فریدون شهبازیان» به عنوان داور بخش آهنگسازی، «محمدعلی بهمنی» به عنوان داور بخش شعر و «حسام‌الدین سراج» به عنوان داور بخش آواز، آثار گروه‌های شرکت‌کننده که برنده دور مقدماتی و نیمه‌نهایی این برنامه هستند را بررسی خواهند کرد و یک گروه را به عنوان گروه برتر اعلام خواهند کرد.
 
این برنامه همچنین بخش جنبی هم خواهد داشت و آن نکوداشت استاد «فخری ملک‌پور» نوازنده و مدرس پیشکسوت پیانو است و در کنار آن یاد اساتید فقید مرتضی محجوبی و محمودی خوانساری گرامی داشته خواهد شد.
 
پایان بخش این برنامه هم اجرای خواننده و مدرس نام‌آشنای آواز، «مهیار شادروان» است. شادروان به عنوان خواننده میهمان و با همراهی سازهای پیانو و تار، قطعه آواز و تصنیفی را تقدیم علاقه‌مندان موسیقی ایرانی خواهد کرد.
 
همچنین این برنامه هم مطابق با همه برنامه‌های قبلی هزارصدا میان برنامه‌های جذاب دیگری هم خواهد داشت.
 
در هشت برنامه مقدماتی بخش سنتی هزارصدا، بیش از سی گروه موسیقی ایرانی با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت گروه‌های ابریشم، ادیب، سکوت و نوای‌خیال به مرحله نهایی راه یافته‌اند.
 
همچنین در بخش پاپ و در هفت مسابقه برگزارشده در سال 1395، کسری احدیان، رضا احمدی، علی بنیادی، مصطفی پاریزی، سینا درخشنده، امید طهماسبی و محمدرضا قاسمی‌ به مقام اول دست یافته و به دیدار نهایی راه یافته‌اند که این خوانندگان نیز در روز پنج شنبه 21 اردی‌بهشت فینال بخش پاپ را برگزار خواهند کرد.
 
در سال 1395 با برنامه‌های بخش مسابقه سنتی، نیمه‌نهایی بخش سنتی، مسابقه بخش پاپ و همچنین یک ویژه‌برنامه ماه محرم، هزارصدا جمعا 17 برنامه برگزار کرده است. آغاز برنامه‌های امسال هم ویژه‌برنامه 17 فروردین بود که خارج از بخش مسابقه و برای نکوداشت مقام معلمان زحمت‌کش موسیقی و به ویژه بزرگداشت معلم ترانه و عشق زنده‌یاد دکتر افشین یداللهی برگزار شد.
 
هزارصدا اولین برنامه داخلی کشف و معرفی استعدادهای موسیقی است که از سال 1392 شروع به کار کرده و بنیان‌گذار، مدیر و مجری آن «آرش نصیری» روزنامه‌نگار باسابقه موسیقی است.‌
 
بنابر اعلام آرش نصیری، از ماه خرداد برنامه ماهانه بخش‌های سنتی در ساعت 18 اولین چهارشنبه هر ماه و برنامه مسابقه بخش پاپ، ساعت 15 سومین پنج‌شنبه به صورت مرتب و هر ماه برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 14:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهبازیان، بهمنی و سراج فینال هزارصدای سنتی را داوری می‌کنند | موسیقی ما