برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار متفاوت یک آلبوم موسیقی با حمایت اپلیکیشن «چارخونه»
نخستین آلبوم «رام» به صورت آنلاین رونمایی می‌شود
موسیقی ما - نخستین آلبوم موسیقی رسمی «رام» با عنوان «تا هزار و نمی‌دونم چند»، مطابق با وعده قبلی و پس از مدت‌ها انتظار مخاطبان او، روز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه با حمایت اپلیکیشن «چارخونه» شرکت ایرانسل به صورت آنلاین رونمایی می‌شود.
 
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، قرار است این آلبوم به شیوه‌ای متفاوت رونمایی و در بازار پخش شود؛ آلبوم «تا هزار و نمی‌دونم چند»، پیش از انتشار و پخش فیزیکی، نخست به صورت آنلاین و انحصاراً از طریق اپلیکیشن «چارخونه» قابل خریداری خواهد بود و پس از آن در سایر فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین عرضه خواهد شد. رام با اشاره به گسترش فرهنگ دیجتال به «موسیقی ما» می‌گوید: «اين روزها موسیقی و فیلم در ایران نیز مانند سایر کشورها، هر چه بیشتر از طریق مجازی و آنلاین توزیع و پخش می‌‌شود که ضمن حفاظت از محیط زیست، برای مردم هم نتایج ارزشمندی را رقم می‌زند. زیرا می‌تواند به شکل ارزان‌تر و راحت‌تر و هم‌زمان در تمام نقاط دنیا قابل دسترسی باشد. ما هم تصمیم گرفته‌ایم مثل همراهانمان که در این رویکرد پیشتاز هستند، در ترویج این فرهنگ سهمی داشته باشیم.»
 
این آلبوم که در سبک پاپ-راک تهیه شده، پس از سه سال حضور دوباره رام در ایران، تازه‌ترین تجربه موسیقی او محسوب می‌شود که بیش از یازده سال است در صحنه هنر ايران، حضوری فعال دارد. آلبوم «تا هزار و نمی‌دونم چند» كه توسط نشر «نوفه» منتشر خواهد شد، شامل 8 قطعه است که پیش از این قطعه «فراموشی» به صورت تک قطعه از آن منتشر شده است. امروز نیز قطعه «سقوط» از این آلبوم به عنوان هدیه رام به هوادارانش منتشر می‌شود و در دسترس عموم خواهد بود. رام می‌گوید: «قطعه سقوط هم، مثل عمده آهنگ‌های آلبوم، برگرفته از تجربیات و حس وحالی است که در این سه سال داشته‌ام؛ روایتی شخصی از حال و هوای خودم و هم‌نسلانم. در ضمن فکر می‌کنم نماینده خوبی هم برای معرفی فضای این آلبوم‌ باشد.»
 
در پایان می‌توانید قطعه «سقوط» از آلبوم «تا هزار و نمی‌دونم چند» را با صدای رام، از سایت موسیقی ما بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 13:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین آلبوم «رام» به صورت آنلاین رونمایی می‌شود | موسیقی ما