برنامه یاد بعضی نفرات
 
26 و 27 اردیبهشت در تالار وحدت
کنسرت سهیل نفیسی تمدید شد
موسیقی ما - کنسرت سهیل نفیسی یک روز دیگر تمدید شد. سهیل نفیسی سال گذشته آلبوم «طرح نو» را به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» منتشر کرد و پس از آن تنها در شهر رشت روی صحنه رفت. نفیسی در سال 94 نسبت به گذشته بسیار فعال‌تر بود و پیش از انتشار آلبوم چهارمش، برای اولین بار در تالار وحدت هم روی صحنه رفت. به نظر می‌رسد او در سال جاری هم در اجرای زنده فعال باشد و به جز تهران در چند شهرستان هم کنسرت برگزار کند.

سهیل نفیسی در دهه هشتاد با انتشار آلبوم «ری‌را» مورد توجه بسیار از منتقدان قرار گرفت و به سرعت مخاطبان زیادی پیدا کرد. شاید مهمترین ویژگی او و آثارش سادگی باشد که با یک گیتار کلاسیک و آوازخوانی، توانسته جایگاه مهمی در موسیقی پاپ (در جریان نوگرا) بدست آورد. نفیسی که بزرگ شده جنوب و به نوعی وام‌دار «رامی» است، با انتشار آلبوم «ترانه‌های جنوب» و اجرای اشعار «ابراهیم منصفی» در شناساندن و معرفیِ او به جامعه هنری ایران نقش مهمی داشت. نفیسی در تمام سال‌های فعالیتش، در کنار قطعات آلبوم‌هایش، قطعاتی با اشعار حافظ هم اجرا می‌کرد که حاصل این حافظ خوانی‌ها همه در آلبوم «طرح نو» جمع‌آوری و منتشر شد.

در کنسرت پیش‌رو نفیسی قصد دارد منتخبی از قطعات آلبوم‌های «ری‌را»، «ترانه‌های جنوب»، «طرح نو» و «چنگ و سرود» را اجرا کند که شاید بتوان گفت عاشقانه‌هایش پررنگ‌تر هستند. برخی از آثاری که در این کنسرت اجرا می‌شوند عبارتند از: «آی آدم‌ها»، «پریا»، «قاصدک»، «تمام فصلن دنیا»، «زاهد خلوت‌نشین»، «یاری اندرکس نمی‌بینم» و...

این کنسرت به تهیه کنندگی افشین معصومی (مدیر نشر نغمه حصار) در روزهای 26 و 27 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت «تیوال» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 14:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت سهیل نفیسی تمدید شد | موسیقی ما