برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزارش ویدئویی/ اختصاصی سایت «موسیقی‌ما»
ده سالگی گروه «دارکوب» به روایت اعضایش
موسیقی‌ما - در فاصله چهار روز به کنسرت گروه موسیقی تلفیقی پرطرفدار، سایت «موسیقی‌ما» در مستندی ویدئویی به گفتگو با اعضای گروه «دارکوب» و گزارشی از حاشیه و متن تمرین دارکوب پرداخته است.

به گزارش «موسیقی‌ما»، کنسرت ده سالگی گروه «دارکوب» در تاریخ 5 خرداد در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود تا این گروه پرطرفدار پس مدتی سکوت، این بار با دستی پر و رپرتواری متفاوت به اجرای برنامه بپردازد.

حضور حامد بهداد به همراه چند خواننده دیگر و البته غافلگیری‌هایی در زمینه خوانندگی و اجرای زنده در این کنسرت به همراه رپرتوار قوی آن باعث شده کنسرت ده سالگی گروه دارکوب در آستانه برگزاری و اجرا، یکی از اخبار مهم موسیقی در روزهای گذشته باشد.

در این گزارش ویدئویی گفتگوها و تصاویری دیدنی از تمرین گروه را شاهد هستید و در این بین جای خالی «دارا دارایی» که در تمرین شب گذشته حضور نداشت، به چشم می‌آید.

اعضای اصلی گروه دارکوب را همایون نصیری (سرپرست)، امید حاجیلی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، دارا دارایی و آرین ملیکیان تشکیل می‌دهند. علی زندوکیلی، محسن شریفیان، مهدی ساکی، رضا کولغانی، احسان نی‌زن و ... از دیگر چهره‌هایی بودند که در مقاطع مختلف با دارکوب همکاری کرده‌اند.

کنسرت ده سالگی گروه دارکوب به همت موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ روی صحنه خواهد رفت.

گزارش ویدئویی سایت «موسیقی ما» و گفتگوهای تصویری با اعضای دارکوب را به همراه چند عکس از پشت صحنه دارکوب را از نگاه دوربین «حسین راد» در ادامه می بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1396 - 13:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ده سالگی گروه «دارکوب» به روایت اعضایش | موسیقی ما