برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده «فاصله‌ها» 5 تیر ماه در برج میلاد
علی لهراسبی: در این کنسرت منتظر اتفاقات جالبی باشید
موسیقی‌ما – خواننده قطعات پرطرفداری چون «فاصله‌ها»، «پیله‌های پرواز»، «کوه»، «حس غریب» و... پس از یک دوری چند ماهه در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش «موسیقی‌ما»، علی لهراسبی که آخرین کنسرت خود را شهریور سال گذشته برگزار کرده بود، در تاریخ5 تیرماه در برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت تا دیداری مجدد را با دوستداران موسیقی و طرفدارانش تجربه کند.

علی لهراسبی صبح امروزدر گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره این کنسرت گفت: «با توجه به استقبال خوبی که از کنسرت قبلی شد و اتفاقات خوبی که در آن کنسرت افتاد، من قول دادم به زودی کنسرت برگزار کنیم. پرفورمنس من در کنسرت قبل کاملا فرق می‌کرد و همیشه سعی می‌کنم در هر کنسرت نسبت به کنسرت قبلی اتفاقات متفاوتی را قرار بدهم ولی با توجه به اینکه من با شرکتی قرارداد نداشتم و کمی هم جسته و گریخته بودن و شلوغی کار خودم، کمتر در زمینه اجرای زنده فعال بوده ام.»

علی لهراسبی افزود: «شاید مهمترین مسئله در کم بودن اجراهای زنده من در عدم داشتن منیجر و مدیر برنامه بود و من این بخش را اصلی‌ترین دلیل تنبلی خودم می‌دانم. یک ماه قبل از عید که با زایا سلیمان قرارداد بستیم و ایشان کارهای من را مدیریت می‌کند قرارداد یکساله کنسرت تهران را بسته‌ایم و هر فصل کنسرت تهران را امسال خواهیم داشت. نامه کنسرت‌های شهرستان هم صادر شده و انشالله تور کنسرت‌های شهرستان را بعد از کنسرت تهران شروع می‌کنیم و اتفاقات خوبی در راه است.»

لهراسبی درباره کنسرت 5 تیر هم معتقد است: «برای این کنسرت تنظیم کلیه آهنگ‌ها را عوض کرده‌ایم و کارگردانی این کنسرت کاملا فرق می‌کند و فکر می‌کنم تفاوت زیادی با کنسرت‌های قبلی من دارد. ما زمان خوبی داشتیم و از خیلی قبل‌تر شروع کردیم و با یک برنامه ریزی خیلی بهتر نسبت به کنسرت‌های قبل حرکت می‌کنیم.» خواننده «فاصله‌ها» درباره تغییرات در ارکستر خود نیز گفت: «کل ارکستر ما عوض شده و زایا سلیمان را به عنوان منیجر و سرپرست ارکستر داریم که نوازنده درامز نیز هست. بابک مالکی‌فر (رهبر ارکستر) و حسین غمگین که بخش الکترونیک کار ما را به عهده دارد. دوستان دیگری هم در بخش‌های دیگر به ما اضافه شدند . در این کنسرت منتظر اتفاقات جالبی باشید.»

این خواننده ادامه داد: «کاری که در این کنسرت کرده‌ایم که در کنسرت های قبلی نبوده این است که علاوه بر کارهایی که مستقل می‌خواندیم تمامی آهنگ‌های خاطره ساز را در فرمت جدیدی اجرا می‌کنیم. آهنگ‌های جدید مثل روزهای خوب و خوشبختی را هم در این کنسرت اجرا می‌کنیم. موزیک‌های شش و هشت که در سال گذشته کار کردیم مثل «من به تو حق میدم»، «وقتی تنها میشی» و...هم در این کنسرت اجرا می‌شود. تیتراژ سریال‌هایی که خوانده‌ام هم در این کنسرت نواخته خواهند شد. درواقع ترکیبی درست می‌کنیم که همه کسانی که به کنسرت می‌آیند با سلیقه‌های متفاوت از لحاظ حسی و چیزی که از کنسرت توقع دارند، راضی باشند.»

خواننده آلبوم تصمیم درباره آلبوم جدید خود نیز توضیح داد: «درمورد آلبوم جدید هم به شدت کار می‌کنم و اولین ویدئوی جدی و رسمی من هم در مراحل تولید است که آهنگ خوشبختی است و محمد اولاد کار کرده است. خبر دیگری هم که دارم این است که احتمال دارد که طرفدارانم با یک تم لباس خاص و رنگی به کنسرت من بیایند. البته این را خیلی دقیق نمی‌توانم بگویم و فقط پیش خبر است. به دلیل «لیزرشو» و برنامه ای که برای فیلمبرداری از کنسرت داریم لازم است که یک لباس مشترک از لحاظ رنگی بین بچه‌ها باشد. انشالله بعدا که جدی‌تر شد در این مورد صحبت می‌کنیم.»

گفتنی‌ست اعضای ارکستر لهراسبی در این کنسرت را سعید برادران، حسن فراهانی،حسین شریفی، سعید خیرخواه، مجتبی کشاورز، مسعود داهی، رضا اوحادی، احسان رنجور و... تشکیل می‌دهند.

رضا کبیری تهیه کننده کنسرت علی لهراسبی است و این کنسرت تحت امتیار موسسه «نای ونی» برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 09:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی: در این کنسرت منتظر اتفاقات جالبی باشید | موسیقی ما