برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آستانه سی امین سال انتشار این اثر
آلبوم «آتشی در نیستان» شهرام ناظری دیجیتالی شد
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «آتشی در نیستان» استاد «شهرام ناظری»، در آستانه سی‌امین سال انتشارش، به صورت نسخه دیجیتال و توسط شرکت ایران‌گام از سوی سامانه ریتمو منتشر شد.
 
آلبوم ماندگار «آتشی در نیستان» با صدای استاد ناظری، یکی از ارزشمندترین آثار موسیقایی است که سه دهه پیش به انتشار رسیده و کماکان همراه و نوازش‌گر گوش و قریحه ایرانیان دوستدار موسیقی اصیل تا به امروز پیش آمده است. این اثر از جمله تولیدات موسیقی است که دسترسی به آن در بازار موسیقی به‌صورت فیزیکی چندان میسر نیست و می‌توان گفت از آلبوم های کمیاب در بازار است، از این رو سایت ریتمو، برای ارزشگذاری آثاری این چنین اصیل، ماندگار و مرور قطعات بیادماندنی این آلبوم، اقدام به انتشار آن بصورت دیجیتالی کرده است.
 
آلبوم «آتشی در نیستان»، شامل قطعاتی به عناوین «سپیده» -آواز در گوشه حجاز، هم‌نواز آواز جلال ذوالفنون، شعر خیام-، «آتشی در نیستان»- مقدمه و تصنیف، ساخته شهرام ناظری، شعر از مجذوب تبریزی-، «یار مرا»، «قطعه ضربی حجاز» -ساخته جلال ذوالفنون، شعر از مولانا-، «قطعه ضربی»، -بر مبنای ملودی محلی مازندران، ساختهٔ جلال ذوالفنون-، «آن کیست»، -بداهه‌نوازی و بداهه‌خوانی بر مبنای لحن محلی مازندرانی، هم‌نواز آواز: جلال ذوالفنون- و «ارغوان»، -تصنیف ساخته شهرام ناظری، شعر حافظ- است.
 
 شایان ذکر است که این اثر، بر پایهٔ هم‌نوازی سه‌تار در سال ۱۳۶۷، با صدای «شهرام ناظری» و سرپرستی و آهنگسازی «جلال ذوالفنون» اجرا شده‌است. برخورداری از ریتم صحیح، متنی قوی و لحنی سوزان در این آلبوم، باعث شده تا آتش در نیستان اثری بی‌بدیل باشد و آنرا به یکی از ماندگارترین آثار استاد ناظری بدل سازد.
 
 آلبوم «آتشی در نیستان» با صدای استاد «شهرام ناظری»، هم اکنون توسط شرکت «ایران گام» به مدیریت صدرالدین حسین‌خانی، از طریق سایت «ریتمو» به صورت دیجیتال، قابل خریداری می باشد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 13:59

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «آتشی در نیستان» شهرام ناظری دیجیتالی شد | موسیقی ما