برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجم خرداد ماه و به سرپرستی حسین سلیمانی برگزار می‌شود
کنسرت گروه «سایه‌سار» در تالار وحدت
موسیقی ما - گروه سایه‌سار به سرپرستی و آهنگسازی «حسین سلیمانی» جمعه، پنجم خردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
 
این برنامه در دو قسمت آماده شده که در قسمت اول قطعات و تصنیف‌هایی در دستگاه شور، آواز بیات‌ترک و آواز افشاری و در قسمت دوم قطعاتی و تصنیف‌هایی در آواز بیات اصفهان بر روی اشعاری از مولوی، شاه نعمت‌الله ولی، شیخ احمد غزالی، شیخ ابوسعید ابوالخیر، خواجه عبدالله انصاری و... اجرا خواهد شد.
 
در این اجرا نوازندگانی چون حسین سلیمانی، علی بشردوست، آنارام زهرائی، کامیاب عشقی‌نژاد، غنچه پیله‌وری، فائق نوری، محمد مهربان، سارا فطرس، رحمت حامدی و امیرپرویز احمدی با سازهای کمانچه، سنتور، تار، عود، نی، دف تنبک، کوزه، دوایر کوکی به هنرنمائی خواهند پرداخت؛ هم‌چنین مصطفی حسینی به عنوان خواننده و خجسته علی‌پور به عنوان همخوان در این اجرا حضور خواهند داشت.
 
گروه موسیقی «سایه سار» در سال ۸۷ تشکیل شد و به عنوان گروه برگزیده سی‌امین جشنواره فجر موسیقی فجر دست یافته‌است و نیز اجرای کنسرت در فرهنگسراهای ارسباران، نیاوران، برج آزادی، تالار رودکی، حوزه هنری از فعالیت‌های داخلی و اجرای کنسرت در کشورهای مالزی، ترکیه و قبرس از فعالیت‌های برون‌مرزی این گروه است. از این گروه تاکنون ۳ آلبوم به آهنگسازی حسین سلیمانی به نام‌های «نگاه آشنا» با صدای بهنام نوری، «روزهای خوب» با صدای امیر رفعتی و ثمین قربانی و «چل‌چله» با صدای مصطفی حسینی و نوشین طافی منتشر شده است.
 
برای تهیه بلیت کنسرت گروه سایه‌سار از سایت ایران‌کنسرت اقدام کنید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 13:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «سایه‌سار» در تالار وحدت | موسیقی ما