برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای گروه سون در سالن میلاد / ما سه پسر کوچک با آرزوهای بزرگ بودیم

موسیقی ما - گروه سون در حالی روز گذشته در تهران روی صحنه رفت که چندی پیش آلبوم این گروه بعد از سال ها منتشر شد.

این گروه  با اجرای قطعات ریتمیک "من بی تو می‌میرم" و "باور" آغاز شد و سپس آرش قنادی، کیارش پوزشی و امیر قنادی به خوش‌و‌بش با مخاطبین پرداختند و بعد قطعه پرطرفدار "ستاره" با هم‌خوانی حضار اجرا شد.

"ادعا"، قطعه بعدی این کنسرت بود که با هنرنمایی نوازنده ساکسوفون به اجرا درآمد. در ادامه نوبت به اجرای "نرو خواهش می‌کنم" و "یه راهی پیش روم بذار" از دومین آلبوم رسمی گروه سون رسید و پس از آن "هم‌دست" یکی از تک‌آهنگ‌های این گروه خوانده شد.

این گروه اما در اولین اجرای سال جدید، برای نخستین بار قطعه "دیره" که به تازگی در قالب موزیک‌ویدئو منتشر شده با همراهی و هم‌خوانی حاضرین اجرا کرد و در نهایت نوبت به اجرای "دوسِت دارم" رسید که به عنوان محبوب‌ترین قطعه گروه سون و یکی از موفق‌ترین آثار موسیقی پاپ در سال‌های اخیر شناخته می‌شود.

از نکات قابل توجه این کنسرت تشویق حضار به همراه موسیقی در قطعه " یه راهی پیش روم بذار" و همخوانی در قطعات "واست می میرم "و "دوستت دارم " بود.

گروه سون که معمولاً کنسرت‌های پرانرژی و شادی برگزار می‌کند در این برنامه نیز با یک کنداکتور متنوع از آلبوم‌های خود و تک آهنگ‌های محبوب برنامه را مدیریت کردند.

"دوباره دلم گرفته"، "باور"، "ستاره"، "خواهش"، "ادعا"، "یه راهی پیش روم بذار"، "اعتراف"، "من بی تو می‌میرم"، "عشق من"، "با تو می مونم"، "دوست دارم"، "اولین عشق" و... قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

پس از اجرای چند قطعه  کیارش پوزشی گفت: از روزی که ما این گروه را راه‌اندازی کردیم ، 12 سال می‌گذرد و در تمام این مدت برای شما و به عشق شما کار ساختیم ، شعر گفتیم و تنظیم کردیم و شما هم این کارها را گوش کردید و خیلی خوشحال هستیم که تا به امروز از ما حمایت کردید.در آن زمان ما سه پسر کوچک با آرزوهای بزرگ بودیم و از همه شما ممنونم که ما را به آن آرزوهای بزرگ و دست‌نیافتنی رساندید.

در این کنسرت که سومین اجرای رسمی از آلبوم "دنیای بعد تو" در تهران بود، گروه سون برخی از قطعات پرطرفدار دیگرش را نیز اجرا کرد.

احمد حضرتی (بوزوکی)، بهروز علیاری (کیبورد)، سعید حسن‌زاده (گیتار بیس)، رضا رفتاری (درامز)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی‌زاده (گیتار)، محمد زمانی (کیبورد) و هادی جداری (ساکسفون) اعضای ارکستر گروه سون در این کنسرت بودند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی و هنری "آوای دوران" و به تهیه‌کنندگی رسول ترابی برگزار شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 01:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای گروه سون در سالن میلاد / ما سه پسر کوچک با آرزوهای بزرگ بودیم | موسیقی ما