برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با یازده سالگی این برنامه در نظرسنجی تلگرامی «موسیقی ما» شرکت کنید
بهترین تیتراژ «ماه عسل» متعلق به کدام خواننده است؟
موسیقی ما - «ماه عسل» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما در ایام ماه مبارک رمضان است که یازده سال از پخش آن می‌گذرد. برنامه‌ای که در ابتدا با عنوان «جزر و مد» و اجرای «فرزاد حسنی» آغاز شد اما در ادامه «احسان علیخانی» اجرا و تهیه‌کنندگی‌اش را بر عهده گرفت و در سال 86 به «ماه عسل» تغییر نام داد. از سال 86 به بعد ماه عسل پای ثابت لحظات افطار شبکه سوم سیما شد و تیتراژش هم جنجال‌های زیادی به دنبال داشت و در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت. چون احسان علیخانی و دست‌اندرکاران این برنامه از همان زمان دقت نظر خاصی روی این بخش داشتند و هر سال با چهره‌های مطرح موسیقی پاپ وارد همکاری می‌شدند. همین موضوع باعث شده تا طی ده سال اخیر اغلب تیتراژهای ماه عسل در بین محبوب‌ترین قطعات سال قرار بگیرد و بازتاب‌های زیادی هم برای خواننده‌هایش داشته باشد.

از روز گذشته نظرسنجی روی کانال تلگرام سایت «موسیقی ما» فعال شده و همه علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند بهترین تیتراژ ده سال اخیر ماه عسل را انتخاب کنند. به همین بهانه گزارشی که اکنون می‌خوانید را برای شما آماده کردیم تا مروری بر جزئیات و حواشی تیتراژهای این برنامه پربیننده طی ده سال اخیر داشته باشیم:

1386 – محسن یگانه
اولین استارت احسان علیخانی و همکارانش برای تولید تیتراژ ماه عسل در رمضان سال 86 زده شد. قطعه تیتراژ اول آن برنامه به نام «خیال تو» با صدای «محسن یگانه» و تنظیم «شهاب اکبری» به گوش مخاطبان رسید. نکته حائز اهمیت آن اثر اولین همکاری محسن یگانه با یک ترانه‌سرای دیگر بود. چون این خواننده همه ترانه‌هایش را خودش می‌نوشت و می‌نویسد و در قطعه خیال تو با «روزبه بمانی» به عنوان ترانه سرا همکاری کرد. این آهنگ به یکی از محبوب‌ترین کارهای آن سال تبدیل شد و نسخه بی‌کیفیتش که از روی تلویزیون ضبط شده بود بارها میان مخاطبان از طریق بلوتوث دست به دست شد!

1387– غرق در سردرگمی!
پس از موفقیت برنامه ماه عسل در سال 86 و جذب مخاطب در لحظات افطار، خیلی‌ها منتظر تکرار فصل جدیدش در رمضان 87 بودند. اما چنین اتفاقی رخ نداد و در عین ناباوری برنامه‌ای به نام «ماه محبوب» با اجرای «محسن افشانی» از شب اول این ماه روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. روند سردرگمی‌های این برنامه و بخش‌های مختلفش تا شب دوازدهم ادامه پیدا کرد و ناگهان احسان علیخانی مهمان این قسمت شد! در شب دوازدهم ماه رمضان صاحبخانه ماه عسل طی یک اتفاق ناگهانی و با کمی اشک و خاطره از دوران جوانی‌اش، اجرای این برنامه را از محسن افشانی پس گرفت و از شب بعد خودش مهمان منازل مخاطبان شد. سردرگم‌ترین برنامه آن سال تلویزیون تا عید فطر بدون تیتراژ خاصی روی آنتن رفت و اصلاً نتوانست نظر مثبت مخاطبان را جلب کند.

1388 – هوای تو
شهریور 88 از راه رسید و گمانه‌زنی رسانه‌ها و مخاطبان در مورد ویژه برنامه افطار شبکه سه آغاز شد. بالاخره احسان علیخانی سکان هدایت ماه عسل 88 را در دست گرفت و اجرای تیتراژ اول برنامه را به «مهدی یراحی» سپرد. خواننده‌ای که پیش از این برنامه قطعه هیت «منو رها کن» را در سال 86 خوانده بود و با وجود اینکه کنسرتی در آن سال‌ها برگزار نمی‌کرد و آلبوم رسمی در بازار نداشت، اما برای مخاطبان شناخته شده بود. یراحی قطعه «هوای تو» را با ملودی خودش، ترانه روزبه بمانی و تنظیم «بهزاد رئیسی» برای این برنامه آماده کرد. برای اولین بار هم یک کلیپ اختصاصی برای تیتراژ اول این برنامه ساخته شد و مهدی یراحی حضور کوتاهی هم در این کلیپ کنار آن صندلی لهستانی معروف ماه عسل داشت. این قطعه هم با بازخوردهای زیادی همراه بود و دو سال بعد هشتمین قطعه آلبوم «منو رها کن» شد.
 
*1389 -  خدا باهام بهم زده
مخاطبان تلویزیون در ماه رمضان سال 89 باز هم از تصمیم مدیران شبکه سه سیما حیرت‌زده شدند! در این سال برنامه ماه عسل پخش شد اما تیم تهیه‌کنندگی و کارگردانی‌اش فرق داشتند و مرحوم «حسن جوهرچی» مجری برنامه بود. برنامه‌ای که به هیچ وجه توفیقی در جذب بیننده نداشت و از آن سال فقط تیتراژ ماه عسل 89 در ذهن مخاطبان موسیقی باقی مانده است. «محمد علیزاده» تیتراژ این برنامه را با ترانه ای از فرزاد حسنی اجرا کرد. این قطعه به نام «خدا باهام بهم زده» با ملودی شهاب رمضان و تنظیم بهروز صفاریان تولید شد. البته این کار در قیاس با سایر تیتراژهای ماه عسل مخاطبان کمتری داشت و این موضوع با محتوا و جزئیات برنامه در آن سال بی‌ارتباط نبود.
 
*1390 -  «حس می‌کنم تورو» و «هرجای دنیایی دلم اونجاست»
احسان علیخانی و تیمش دوباره تولید و اجرای ماه عسل را به دست گرفتند و در سال 90 آنها این برنامه را با تغییرات مهمی خصوصاً در بخش تیتراژ روی آنتن بردند. برای اولین‌بار در این فصل دو خواننده تیتراژ ابتدا و انتهای برنامه را خواندند. «مهدی یغمایی» تیتراژ اول این برنامه را خواند و اثر او «حس می‌کنم تورو» نام گرفت. آهنگساز این قطعه مهدی یراحی و ترانه سرا هم روزبه بمانی بود. تیتراژ پایانی هم قطعه «هرجای دنیایی دلم اونجاست» با صدا و موسیقی مهدی یراحی، ترانه روزبه بمانی و تنظیم فرزاد فتاحی بود. اثری که هنوز هم خیلی‌ها از آن به دلیل ترانه و موسیقی متفاوتش به عنوان بهترین تیتراژ ماه عسل یاد می‌کنند.
 
*1391 -  بنیامین بهادری
در سال 91 کسی از اجرای برنامه ماه عسل توسط «علی ضیاء» تعجب نکرد چون مخاطبان عادت کرده بودند که دیگر باید هر سال شاهد تغییرات در این برنامه باشند! در این سال «بنیامین بهادری» با ترانه‌ای از «فرید احمدی» و تنظیم مرحوم «نیما وارسته» قطعه «گریه در ماه» را برای ماه عسل خواند. این اثر در اتفاقی جالب توسط زنده‌یاد وارسته و علی منصوری در سه ورژن دیگر هم تنظیم و تا پایان ماه رمضان آن سال از این برنامه پخش شد. تیتراژ پایانی این برنامه با صدای «حامد زمانی» اجرا شد و اثر او «دستمو بگیر» نام داشت.

 
*1392 -  فرزاد فرزین و مهدی یراحی
در ادامه مجموعه رفت و برگشت‌های احسان علیخانی از ماه عسل، دوباره او در سال 92 به این برنامه برگشت. همین موضوع باعث رونق بُعد موسیقیایی ماه عسل هم شد و او اجرای تیتراژ ابتدای برنامه‌اش را به فرزاد فرزین سپرد. ترانه‌نویس همیشگی ماه عسل یعنی روزبه بمانی این بار هم دست به قلم شد و کلام او با ملودی و صدای فرزاد فرزین و تنظیم مهران خلیلی به گوش مخاطبان رسید. این قطعه هنوز هم پس از گذشت 4 سال در کنسرت‌های تهران و شهرستان فرزین از جمله کارهای پرطرفدار است. مهدی یراحی هم در همکاری با زوج دیرینه خود روزبه بمانی قطعه «سازش» را برای پایان ماه عسل 92 و لحظات منتهی به اذان مغرب آماده کرد. او آهنگسازی و تنظیم این قطعه را خودش انجام داد و این اثر برای پیانو و ویولن تنظیم شده بود. این اثر بعداً به دلیل بازخوردهای مثبتی که برای یراحی داشت در آلبوم امپراطور هم قرار گرفت.
 
*1393 – مرتضی پاشایی و مهدی یراحی
دراماتیک‌ترین تیتراژ ماه عسل قطعه «نگران منی» با صدای زنده‌یاد مرتضی پاشایی است که ابتدای این برنامه در سال 93 پخش شد. با ترانه‌ای از مهرزاد امیرخانی و تنظیم معین راهبر که به نوعی روایت زندگی و روزهای سخت خود مرتضی بود. این ترانه در حدود سه ماه بعد تعبیر شد و مرتضی پاشایی به دیار باقی پرواز کرد. قطعه «بغض تو» با صدای مهدی یراحی هم حسن ختام 30 قسمت ماه عسل در آن سال بود. یراحی برخلاف سال‌های گذشته این بار در بخش ترانه با «سروش دادخواه» همکاری کرد. تنظیم اثر هم توسط «هومن نامداری» انجام شد.
 
*1394 – امیرعلی بهادری و احسان خواجه امیری
ماه عسل 94 با صدای یک خواننده جوان شروع می شد. «امیرعلی بهادری» که حضورش در این برنامه بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت، ترانه و ملودی آهنگش را نوشت و «آرون حسینی» آن را تنظیم کرد. او در حقیقت جوان‌ترین خواننده این جمع محسوب می‌شود ولی با این وجود توانست کارش را به گوش طیف زیادی از مخاطبان برساند. «احسان خواجه امیری» هم در آن سال و برای اولین‌بار در جمع خوانندگان ماه عسل قرار گرفت و تیتراژ پایانی را خواند. آهنگ او به نام «بغض» با ترانه روزبه بمانی، آهنگسازی مهرداد نصرتی و تنظیم هومن نامداری تهیه شد.
 
1395 – محسن یگانه
محسن یگانه پس از ده سال دوباره با روزبه بمانی همکاری کرد و دوباره بهانه این اتفاق تیتراژ ابتدای ماه عسل بود. نتیجه آن هم قطعه «هرچی تو بخوای» شد که «مهیار رضوان» تنظیمش را انجام داد. اما مهدی یراحی هم برای تیتراژ پایان ماه عسل 95 قطعه‌ای به نام «نگو نگفتی» با ترانه روزبه بمانی، ملودی احسان نی‌زن و تنظیم سعید زمانی را آماده کرد. تا ساعاتی قبل از پایان قسمت اول ماه عسل پخش این قطعه هم بدون دردسر و مسجل به نظر می رسید اما ناگهان مسئولین سازمان صداوسیما مجوز پخش به این آهنگ را ندادند.
 
1396 – محمد علیزاده و سینا شعبانخانی
بالاخره یازدهمین سال ماه عسل هم از راه رسید و یک خواننده دیگر هم به خانواده هنرمندان ماه عسل پیوست. تیتراژ پایانی برنامه امسال با صدای «سینا شعبانخانی» و ترانه روزبه بمانی و ملودی «علیرضا افکاری» و تنظیم «سعید زمانی» تهیه شده است. محمد علیزاده هم در تیتراژ ابتدای این برنامه برای اولین‌بار با روزبه بمانی همکاری کرد و کلام او را خواند. ملودی این قطعه ساخته «مهدی دارابی» و تنظیم هم اثری از «مسعود جهانی» است. البته این در حقیقت سومین تجربه تیتراژخوانی علیزاده برای ماه عسل محسوب می شد. او سال گذشته هم قطعه «دستان مرا بگیر» را برای تیتراژ این برنامه در شب‌های قدر آماده کرده بود.
 
به نظر شما بهترین تیتراژ برنامه «ماه عسل» طی این یازده سال متعلق به کدام هنرمند است؟ برای ثبت نظر خود می توانید به کانال تلگرام سایت موسیقی ما به نشانی t.me/musicema_online مراجعه نمایید. همچنین می توانید نظرات خود در همین صفحه هم به اشتراک بگذارید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:31

دیدگاه‌ها

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

چرا اسم امیر علی بهادری نیست؟

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

خواجه امیری و مرتضی پاشایی علیزاده یگانه

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

مرتضی پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

فقط امپراطور پاشایی❤❤❤❤❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

مرتضی پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

احسان خواجه امیری

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

مرتضی پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

مرتضی پاشایی اگه حامد بود چی میشد?

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

مهدى يراحى و احسان خواجه اميرى

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

امیر علی بهادری ( ماه عسل 95)

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:23

نگران منی و هوای تو عالی بودن

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:26

یگانه فقط

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:26

محسن یگانه

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

Mehdi yarahi,

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

محمد علیزاده

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

نگران منی مرتضی پاشایی زیباترین آوایِ آسمانی و ماندگارِ ماه عسل?❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

فقط مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

نگران منی ،پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

فقط و فقط امپراطور قلبها مرتضى پاشايى عزيز

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

ما نميگيم زنده ياد مرتضى پاشايى❌... ما ميگيم? زنده #باد مرتضى پاشايى✅

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مرتضی پاشایی خدابیامرز❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مهدی یراحی هر چهارتاش+خیال تو محسن یگانه+ماه عسل فرزین

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

پس امیر علی بهادری چرا نیست؟

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

امیرعلی بهادری ماه عسل

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

نگران منی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

بغض احسان خواجه اميرى

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مرتضی پاشایی❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

محمد علیزاده

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

فقط و فقط مرتضی پاشایی❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

من همه رو دوست دارم تیتراژی که واسه ماه عسل خونده بشه بهترینه ❤❤❤❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

محسن یگانه ولی چون مهدی یراحی چهار تا تیتراژ داره تو ماه عسل قطعا باید بیشتر به اون رای بدن

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

محسن یگانه❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مرتضی پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

شاهکار نگران منی مرتضای جاوید ?❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

پاشا عالی بعدش فرزاد فرزین

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

پاشايي

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

احسان خواجه اميري

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

يغمايي:خس مي كنم تو رو

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مرتضی پاشایی (نگران منی)❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 15:27

مرتضي❤️

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

بی شک مهدی یراحی و فرزاد فرزین بهترین تیتراژ های ماه عسل را خواندند

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مهدی یفمایی ، سینا شعبانخانی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

بی شک فرزاد فرزین

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

فقط مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مهدي يراحي

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

#mehdiyarahi

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

#مهدی_یراحی?

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

پس امیرعلی بهادری چرا تو لیست نیست!!!؟

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضى پاشايى ???

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

انتخاب من مهدی یراحی،بعد اولین تیتراژ ماه عسل که یگانه خوند، بعد بغض خواجه امیری، اهنگ امیرعلی بهادری هم خیلی شاد و قشنگ بود

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

خدايي مرتضي پاشايي ي چيز ديگه بود

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

احسان خواجه امیری

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضی پاشایی نگران منی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مهدی یغمایی حس میکنم تورو

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

#مرتضی_پاشایی (نگران منی)

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

فرزادفرزین

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضي پاشايي

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

نگران منی مرتضی پاشایی❤❤❤❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

Mehdi yarrahi

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

Mehdi yarahi

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

خواجه امیری/فرزین/شعبانخانی/بنیامین/پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

فقططططططط محسن یگانه???????

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضی پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

واقعا همه تیتراژ های ماه عسل زیبا هستن و همیشه خوب در میان به طور عجیبی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

نگران منی مرتضی پاشایی واقعن عالی بود و بیشتر از هر سالی ب دل نشست

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضی پاشایی ?

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

قطعا مرحوم مرتضی پاشایی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

#احسان_خواجه_امیری_

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

#ehsankhajeamiri

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

پس امیرعلی بهادری چیشد!؟؟؟؟!

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

خوب معلومه حامد زمانی اگه تقلب نشهه قطعا رای میاره بااینکه به تمامی خواننده ها احترام میزارم حامد زمانی ✌✌✌✌????

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مطمئنا مهدی یراحی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

??احسان خواجه امیری??

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

#حامد_زماني

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

احسان خواجه امیزی

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

Ehsan khajeh amiri

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

محمد علیزاده

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

نگران منی..ماه عسل..خیال تو

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

مرتضي پاشايي

دوشنبه 8 خرداد 1396 - 19:44

حامد زمانی فقط

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مهدی یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مرتضی پاشایی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

قطعا مرتضی پاشایی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

yaaaaraaaahiiiiii

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

احسان خواجه امیری

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مهدی یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

احسان خواجه اميري فقط

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مرتضی پاشایی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مهدی یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

نگو نگفتی هم به لیست اضافه میکردید

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

از نظر من همه ی تیتراژهاش بجز محسن یگانه 95 و سینا شعبانخانی 96 فوق العاده و خاطره انگیزن

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مرتضي ، محسن، و فرزاد✌?

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

حامد زمانی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

ایشالا سینام میاد بالا

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

سینا شعبانخانی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

احسان خواجه امیری و محسن یگانه

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

احسان خواجه اميري

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

بدون شک بهترین کار ماه عسل کار فرزاد فرزین بود

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

وااا خو معلومه.. محسن یگانه?

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مرتضی پاشایی عزیز

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

چرا بهنام صفوی نیست؟؟؟؟

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مرتضي پاشايي

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

قطعا مهدي يراحي??

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

قطعآ یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

محسن يگانه

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مهدی یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

فرزادفرزین

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

Farzadfarzin

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

mohmad alizade

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

احسان خواجه امیری??

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

قطعا فرزادفرزین

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

هرجاى دنيايى

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

مرتضی پاشایی: نگران منی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

اثرِماندگار مرتضی پاشایی،نگران منی❤??

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:01

احسان خواجه امیری

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

مرتضی پاشائی .

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

Havaye to

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

بي شك تاثير گذارترين تيتراژا رو مهدي يراحي ميخونه

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

احسان خواجه امیری

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

احسان خواجه امیری

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

حامدزمانی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

مرتضی پاشایی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

چرا بهنام صفوی نیست؟؟

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

قطعا مهدی یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

حامد زمانی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 09:03

حامد زمانی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 10:07

Morteza Pashaei

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

فقط حامدزمانی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

صد در صد فرزاد فرزين

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

مهدی یراحی

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

Farzadfarazin

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

احسان خواجه امیری

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 14:54

Just . M❤Y

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 16:52

مرتضی پاشایی

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 01:04

morteza pashaei

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

ماه عسل فرزادفرزین

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

خومعلومه محمد علیزاده که واقعا بی نظیره

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

محمد علیزاده فقط❤❤❤

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

اقای حامد زمانی

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

مرتضی پاشایی نگران منی

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

محمد علیزاده دست مرا بگیر

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

مهدی یراحی سازش

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

قطعا فرزادفرزین

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

مسلما کسی که چندتا تیتراژ برای یک برنامه داشته باشه، بالاخره هر کدوم از تیتراژ هاش برای یه عده مورد پسند قرار میگیره و طبیعتا مجموع رای این چند تیتراژ، نسبت به بقیه ی آراء خواننده ها بالاتره...نظرسنجی تون استاندارد نیس

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 10:40

مهدی یراحی امپراطوره موسیقی هست

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 14:43

فقط احسان و صد البته مهدی

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 17:24

همیشه اولین ، بهترین بوده .... محسن یگانه

چهارشنبه 10 خرداد 1396 - 23:16

مرتضی پاشایی

پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 03:01

فقط مرتــــــــــضی پاشایــــــــــی

پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 03:39

*1393 – مرتضی پاشایی و مهدی یراحی

پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 10:04

مهدی یراحی و محسن یگانه (خیال تو) بهترین ها بودن
و به نظرم کار اقای خواجه امیری ضعیف ترین تیتراژ بودو مورد استقبال قرار نگرفت.

سه شنبه 13 تیر 1396 - 17:14
eka

به نظرت درباره بهترینثر کار ندارم اما درست نیست بگی بغض خواجه امیری ضعیف ترینه اون اهنگ هم برا خودش خیلی غوغا کرد و بهترین تیتراژ سال بود و حتی اهنگی مثل تیتراژ معمای شاه از اقای سالار عقیلی رو شکست داد

2.177.34.237
پنجشنبه 11 خرداد 1396 - 18:40

محسن یگانه

پنجشنبه 18 خرداد 1396 - 23:25

مهدی یراحی

یکشنبه 28 خرداد 1396 - 17:19

فرزاد فرزین محشر خونده بی نظیر بود فقط فرزاد بعدشآقای پاشایی خدابیامرز

جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 12:10

به نظر من بهترین تیتراؤ برای بنیامین بود چون صدای آرامش بخشی داره و بقیه به درد نمی خوره تازه من معتقدم برای سال 97 باید حامد همایون می خوند نه مسیح و آرش

چهارشنبه 20 تیر 1397 - 10:48
کاربر همیشگی

به نظر من آهنگ مسیح و آرش جزو بهترین تیتراژهای ماه عسل بود. هم از جهت ترانه و هم ملودی و نوع اجرای بسیار احساسی و تاثیرگذار.حتی علیرغم اینکه قبل از پخش کار عده ای طبق معمول به این انتخاب اعتراض می کردند اما بعد از پخش جزو آهنگهای محبوب شد حتی برای کسانی که شناختی از این دو خواننده نداشتند

46.209.25.138
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 18:08

مرتضی پاشایی

چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 18:10

مرتضی پاشایی❤

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهترین تیتراژ «ماه عسل» متعلق به کدام خواننده است؟ | موسیقی ما