برنامه یاد بعضی نفرات
 
این خواننده پس از انتشار قطعه «خوشبختی» به «موسیقی ما» گفت
بهنام صفوی: خیلی وقت بود دوست داشتم قطعه‌ای با گویش فارسی و آذری تولید کنم
موسیقی ما - «بهنام صفوی» با قطعه «خوشبختی» تور کنسرت‌هایش را پس از عید فطر آغاز می‌کند. این آهنگ به دو گویش فارسی و آذری تهیه شده است. این خواننده طی چند وقت اخیر صرفاً روی اجراهای زنده‌اش در شهرستان‌ها متمرکز شده بود و این اثر به غیبت نسبتاً طولانی او در زمینه تک‌آهنگ‌ها پایان می‌دهد. بهنام صفوی که خودش آهنگسازی و تنظیم این قطعه را انجام داده  درباره جزئیات «خوشبختی» به «موسیقی ما» گفت:«این اولین تک‌آهنگ پس از آلبوم «معجزه» است که به صورت شخصی منتشر می‌کنم. البته پیش از این یک تیتراژ به نام «الهی» داشتم.

خیلی وقت بود دوست داشتم قطعه‌ای را آماده کنم که در آن از گویش آذری استفاده شده باشد و بالاخره در قطعه خوشبختی موفق به این کار شدم. ترانه بخش فارسی را حسین غیاثی سروده و آیهان بخش آذری را سروده است و آهنگسازی و تنظیم را خودم انجام داده‌ام و محمد فلاحی هم میکس و مسترینگ را انجام داده است. عکس از حسین صنیعی و طراحی گرافیک هم اثری از بهرنگ نامداری بوده است. از غلامرضا صادقی هم بابت کمک‌هایش در بخش صدای این کار تشکر می‌کنم. یک تشکر ویژه هم از شرکت آرکاویژن به مدیریت «محمدرضا فوادیان» می‌کنم که برای انتشار آهنگ خوشبختی بسیار زحمت کشیدند.»

بهنام صفوی در مورد برنامه‌های آینده خود هم گفت:«چند تک آهنگ دارم که به زودی منتشر می‌شود. فکر می‌کنم تا زمان عید سعید فطر هم قطعه دیگری را منتشر کنم.  هم‌چنین طی چند وقت اخیر تور کنسرت‌هایم در شهرهای مختلف ایران را دنبال می‌کردیم و این تور پس از عید فطر دوباره آغاز می‌شود. برای برگزاری کنسرت تهران هم در حال برنامه ریزی هستیم و به زودی جزئیات این اجراها هم از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.»

قطعه خوشبختی با صدای بهنام صفوی و آیهان را برای اولین‌بار از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 17:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهنام صفوی: خیلی وقت بود دوست داشتم قطعه‌ای با گویش فارسی و آذری تولید کنم | موسیقی ما