برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه «تندر» در برج آزادی برگزار می شود
اردوان انزابی‌پور: مخاطبان را با آلبوم سوم سورپرایز خواهیم کرد
موسیقی ما اردوان انزابی‌پور، سرپرست گروه «تندر» خبر از برگزاری کنسرت متفاوت این گروه پرطرفدار در روز چهارشنبه، 14 تیرماه در برج آزادی داد.

انزابی‌پور با اعلام اینکه قرار است با اجرای یک قطعه از آلبوم سوم گروه، مخاطبانشان را سورپرایز کنند، درباره این کنسرت به «موسیقی ما» می‌گوید: «در این کنسرت، تمام 9 قطعه آلبوم دوم (Once Again) را اجرا می‌کنیم که 5 قطعه آن برای اولین‌بار خوانده می‌شود و چند قطعه هم از آلبوم اول اجرا خواهیم کرد.»

گروه تندر تاکنون دو آلبوم با نام‌های Rockin’ Man و Once Again تولید کرده که البته هنوز منتشر نشده‌اند. حالا انزابی‌پور خبر از آماده‌سازی آلبوم سوم گروه داد و درباره این آلبوم گفت: «آلبوم سوم در حال تولید است و سه قطعه آن کامل شده است. استایل آن شبیه موسیقی دهه هشتاد میلادی است. شعرهای این آلبوم جدی‌تر هستند و نکته اینجاست که فقط خودم شعرها را نگفته‌ام و باقی بچه‌های گروه هم در شعرها دخیل بوده‌اند.»

یکی از ویژگی‌های اجراهای گروه تندر تنوع سبک بوده است، در حالی‌ که این گروه در کنسرت‌های اخیر تصمیم گرفت بخش کانتری موسیقی‌های خود را حذف کند و فقط کارهایی در سبک راک ارائه دهد. این خواننده درباره این تصمیم می‌گوید: «آن چند سالی که به ما سخت گذشت، باعث شد خودمان هم به لحاظ روحی سخت‌تر شویم، موضوع‌ها جدی‌تر شدند و در نتیجه نوع خواندن‌ها هم عوض شد و استراتژیمان متفاوت شد برای همین با این اتفاقات، تنوع سبک دیگر خیلی معنا پیدا نمی‌کرد. ما می‌خواهیم حرف‌هایمان را رُک بزنیم و به همین دلیل شعرهایمان هم درباره اتفاقات روز است. دیگر موسیقی کانتری در کار نیست و حتی از سازهای کمکی مثل ویلن و هارمونیکا هم استفاده نمی‌کنیم. در کنسرت‌هایمان هم دیگر از سازهای آکوستیک استفاده نخواهیم کرد.»

یکی دیگر از تفاوت‌های اجراهای این گروه، حذف قطعات کاور از رپرتوار بود که سال گذشته در اجرایی که در شب‌شنبه‌ها داشتند این اتفاق را عملی کردند. انزابی‌پور می‌گوید: «از قدیم استراتژی حذف قطعات کاور را داشتیم منتها چون دو سال نتوانستیم روی صحنه برویم، این تصمیم خیلی مشهود نبود. تا چند سال پیش، تعداد گروه‌هایی که کار کاور انجام بدهند خیلی کم بود و ما مجبور بودیم جور آنها را هم بکشیم اما الان هستند گروه‌هایی که این کار را به خوبی انجام می‌دهند که یکی از آنها گروه «گره» است. این گروه را به صورت ویژه از باقی گروه‌ها جدا می‌کنم، چراکه استاندارد خیلی بالایی دارند.»

تندر در این کنسرت خواننده مهمان ندارد و در عوض دو نفر از اعضای گروه، اردوان انزابی‌پور را به عنوان هم‌خوان همراهی می‌کنند. در این اجرا قرار است بيتا صادقى (گيتار الکتریک)، محمد برزيده (لید گیتار و هم‌خوان)، آيدين انزابى‌پور(درامز) و کاوه وزیری (گیتارباس و هم‌خوان)، اردوان انزابی‌پور را به عنوان خواننده و نوازنده گیتار الکتریک همراهی کنند.

بلیت فروشی کنسرت گروه تندر از امروز (چهارشنبه 17 خرداد) آغاز شده که علافه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.

می توانید تیزر کنسرت گروه «تندر» را مشاهده کنید.
تیزر کنسرت گروه تندر
دانلود
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1396 - 14:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اردوان انزابی‌پور: مخاطبان را با آلبوم سوم سورپرایز خواهیم کرد | موسیقی ما