برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از سال‌ها فعالیت در حوزه موسیقی
نخستین موزیک ویدئوی «علی لهراسبی» منتشر می‌شود
موسیقی ما - خواننده «فاصله‌ها» نخستین موزیک ویدئوی رسمی خود را پس از سال‌ها فعالیت در حوزه موسیقی کشور منتشر می‌کند.

به گزارش «موسیقی‌ما»، علی لهراسبی نخستین موزیک ویدئوی رسمی خود را به زودی منتشر خواهد کرد و در این در حالی‌ست که گفته می‌شود این خواننده در این موزیک ویدئو در شمایلی جدید ظاهر شده است.

کارگردانی این موزیک ویدئو را «زیگورات» بر عهده داشته است و این اثر پس از اخذ تمام مجوزهای لازم در سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

علی لهراسبی در تاریخ 5 تیرماه در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت و این کنسرت با اعضای ارکستر جدید این خواننده برگزار خواهد شد.

لهراسبی پیش از این در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره کنسرت 5 تیر ماه در برج میلاد گفته بود:«کاری که در این کنسرت کرده‌ایم که در کنسرت‌های قبلی نبوده این است که علاوه بر کارهایی که مستقل می‌خواندیم تمامی آهنگ‌های خاطره ساز را در فرمت جدیدی اجرا می‌کنیم. آهنگ‌های جدید مثل روزهای خوب و خوشبختی را هم در این کنسرت اجرا می‌کنیم. موزیک‌های شش و هشت که در سال گذشته کار کردیم مثل «من به تو حق میدم»، «وقتی تنها میشی» و...هم در این کنسرت اجرا می‌شود. تیتراژ سریال‌هایی که خوانده‌ام هم در این کنسرت نواخته خواهند شد. درواقع ترکیبی درست می‌کنیم که همه کسانی که به کنسرت می‌آیند با سلیقه‌های متفاوت از لحاظ حسی و چیزی که از کنسرت توقع دارند، راضی باشند.»

اعضای ارکستر لهراسبی در این کنسرت را سعید برادران، حسن فراهانی،حسین شریفی، سعید خیرخواه، مجتبی کشاورز، مسعود داهی، رضا اوحادی، احسان رنجور و... تشکیل می‌دهند. زایا سلیمان سرپرست گروه و نوازنده درامز است.

رضا کبیری تهیه کننده کنسرت علی لهراسبی است و این کنسرت تحت امتیار موسسه «نای و نی» برگزار می‌شود.

در ادامه آنونس موزیک ویدئوی قطعه «خوشبختی» را در «موسیقی ما» می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 13:04

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 27 خرداد 1396 - 20:47

با عرض معذرت مدیر محترم.. چرا نوشته های من چاپ نمیکنید؟! چرا فرق مگذارید بین کابران و دوستانوطرفدارن سایتتون؟! من کلی تو قسمتهای دیگه این سایت نظر گذاشتم بگذریم.... استاد لهراسبی هم از خواننده های محبوب منه... انشأالله که این آهنگ هم مثل بقیه اهنگاشون عالی باشه...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین موزیک ویدئوی «علی لهراسبی» منتشر می‌شود | موسیقی ما