برنامه یاد بعضی نفرات
 
تحقق رویای یک موزیسین
«باز عشق» سیامک آقایی به پایان راه رسید
موسیقی ما - تور کنسرت «باز عشق» سیامک آقایی نوازنده سنتور در حالی به پایان راه می‌رسد که اوایل شهریور ماه امسال آلبوم تصویری از این رپرتوار منتشر خواهد شد. این مجموعه کنسرت‌ها در تابستان امسال با سفر به حدود ۱۵ شهر دیگر و در مجموع با اجرا در بیش از ۴۰ شهر ایران به پایان می‌رسد. سیامک آقایی «باز عشق» را تحقق رویایی می‌داند که همیشه در ذهن داشته؛ کنسرتی خلوت، بدون گروه و خواننده، که مستقلاً به کل ایران سفر می‌کند، تجربه‌ای که پیش از این برای ساز سنتور اتفاق نیفتاده است.
 
این آهنساز و نوازنده سنتور درباره مشکلات موجود برای چنین اجرایی گفت: «در ابتدای راه جز در ۳ یا ۴ شهرستان، در باقی شهرها امکانی در دسترس نداشتیم و به تدریج امکانات آن‌قدر زیاد شد که بدون کمک هیچ برنامه‌گذاری توانستیم برگزاری کنسرت را برای حدود ۴۰ شهر هماهنگ کنیم. البته در اوایل کار بارها از جاهای مختلف می‌شنیدیم که این کنسرت‌ها با ریسک زیادی همراه است و مردم از کنسرت بدون خواننده حمایتی نمی‌کنند، ولی  در عمل آن‌چنان عشق و شور و انرژی‌ای از مردم تک تک این شهرها گرفتیم که ما را هر روز به ادامه این مسیر مشتاق‌تر و مطمئن‌تر کرد. تا آنجا که علاوه بر مراکز استان‌ها شهرهای کوچکتری همچون تربت حیدریه، ورامین، بابل، گلپایگان، مراغه، اهر، دلیجان، شهرضا، بهبهان، خرمشهر، دزفول، امیدیه، آباده نیز در برنامه کارمان قرار گرفت و با کمک دوستان عاشقی که سر راهمان قرار گرفتند، در این شهرها نیز اجرا داشتیم و یا در تابستان پیش رو خواهیم داشت. امیدوارم «باز عشق» بتواند مسیر را برای سایر دوستان و همکاران، بیش از پیش هموار کند تا بیشتر شاهد چنین اجراهایی در ایران باشیم که تمرکز خود را بیشتر بر موسیقی سازی می‌گذارند.»
 
خالق اثر «یادباد» درباره فعالیت‌های دیگر خود توضیح داد: «در حال حاضر تدوین فیلم «باز عشق» که در تالار وحدت با کیفیت 4k و با ۱۱ دوربین فیلمبرداری شده بود به انتها رسیده و اکنون مشغول کار روی صدا و مسترینگ نهایی این مجموعه هستیم و اوایل شهریور ماه آلبوم صوتی و تصویری آن با بالاترین کیفیت موجود منتشر خواهد شد. پس از آن نیز اواخر شهریورماه پروژه جدیدی را با اجرا در تالار وحدت کلید خواهیم زد که جزئیات آن اجرا به زودی اطلاع رسانی می‌شود.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 15:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «باز عشق» سیامک آقایی به پایان راه رسید | موسیقی ما