برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت خواننده «فاصله‌ها» در برج میلاد تهران برگزار شد
کنسرت علی لهراسبی با اتفاق‌های ویژه
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «فاصله‌ها» در جدیدترین اجرای زنده خود در تهران روی صحنه رفت و در این کنسرت برای نخستین بار شاهد اتفاقات و پرفورمنس جالبی از سوی این خواننده بودیم.

به گزارش «موسیقی‌ما»، علی لهراسبی شامگاه 5 تیر ماه در برج میلاد با گزیده ای از جدیدترین آثارش روی صحنه رفت و در این بین برای نخستین بار شاهد اتفاقات و پرفورمنسی جالب از سوی این خواننده و تیم اجرایی آن بودیم. در حالی که سالن در تاریکی مطلق به سر می برد، به یک باره ارکستر با صدای بلند شروع به نواختن کرد و مه غلیظی همه صحنه را پوشاند وگروهی که مشخصا از ورزشکاران حرفه‌ای بودند با چترهای مشکی بزرگ حرکاتی متحدالشکل و جالب را به صورت کاملا تمرین شده اجرا کردند. حرکات ابتدایی این افراد هیجان نخست برنامه را چند برابر کرد و لهراسبی در حالی که زیر چترهای آنها پنهان شده بود، به یک باره در برابر دوستدارانش ظاهر شد تا ابتدای این برنامه به شکلی ویژه و پرهیجان آغاز شود.

لهراسبی در ابتدای برنامه‌اش رو به حاضرین در سالن گفت: «خوشحالم که بار دیگر در خدمت شما دوستان خوبم هستم و قطعا این بهترین احساس دنیاست که در کنار شما باشم و برای شما اجرا کنم.» لهراسبی ابتدای برنامه اش را با آثار عمدتا شاد و ریتمیک اش آغاز کرد و در ادامه رو به حاضرین گفت: «ما زمانی که بیشتر کارهای عاشقانه و غمگین می خواندیم همه گفتند چرا انقدر غمگین می خوانی. حالا سعی کرده ایم کمی این فضا را بشکنیم ولی این روزها هم شاهدم که خیلی هها باز هم سراغ آثار عاشقانه ام را از من می گیرند.»

لهراسبی با اجرای آثاری چون فاصله ها، پیله های پرواز، حس غریب و ... بار دیگر فضاهای عاشقانه آثارش را در سالن طنین انداز کرد و در اواسط برنامه اش نیز گفت: «من بالاخره بعد از این همه سال اولین موزیک ویدئوی مستقل ام را تهیه وتولید کرده ام و همان طور که قبلا هم گفته بودم، امروز این اثر را رونمایی خواهیم کرد.»

با ترک صحنه از سوی اعضای ارکستر و لهراسبی موزیک ویدئوی «خوشبختی» به کارگردانی «محمد اولاد» در سالن پخش شد و با استقبال دوستداران این خواننده توام شد. بخش دوم اجرای کنسرت لهراسبی به آثار پرطرفدارتر این خواننده معطوف شد و لهراسبی با یادی از مرتضی پاشایی، به ترانه سرا و خواننده حاضر در سالن «مهرزاد امیرخانی» خیر مقدم گفت و سایر مهمانانش را نیز به حاضرین در سالن معرفی کرد. علیرضا طلیسچی، مهدی ماهانی، حدیث دهقان و... از دیگر چهره های حاضر در سالن بودند.

سرپرستی ارکستر علی لهراسبی را در این کنسرت زایا سلیمان بر عهده داشت و نوازنده‌هایی چون مجتبی کشاورز، سعید برادران، بابک مالکی و... در ارکستر لهراسبی ساز زدند.

زایا سلیمان در گفتگویی کوتاه با سایت «موسیقی ما» درباره برنامه ریزی اجراهای علی لهراسبی گفت: «برنامه ریزی زیادی برای اجرای شهریور ماه داریم و در تلاشیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم و همچون این برنامه که با برنامه ریزی های زیاد و در پرهیجان ترین حالت ممکن روی صحنه رفت، این بار نیز با قدرتی بالا در اجرای بعدی روی صحنه خواهیم رفت. قطعا تغییرات و اتفاقات مهیجی از این پس در کنسرت علی لهراسبی اتفاق خواهد افتاد که در حال برنامه ریزی آنها هستیم.»

در ادامه عکس های «سید علیرضا حق‌شناس» از حاشیه و متن این کنسرت را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 تیر 1396 - 15:05

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 8 تیر 1396 - 00:58

استاد خسته نباشید••• همیشه پرچمتون بالاست برای ما... هروقت یاد ؛ حال من دست خودم نیست.... میوفتم حال خودمم دگرگون میشه چقدر با این آهنگ خاطره داریم منو دوستام یادش بخیر [دلنوازان.... ]

پنجشنبه 8 تیر 1396 - 01:08

یچزه دیگه.... وقتی بازیگران محترم میان خواننده میشن چرا خواننده ها نتونن تو فیلم یا سریال بازی کنن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت علی لهراسبی با اتفاق‌های ویژه | موسیقی ما