برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دومین نشست تابستانی و با مدیریت روزبه بمانی
یغمایی، شعبانخانی و قیاسی در «خانه ترانه» می‌خوانند
موسیقی ما - دومین جلسه خانه ترانه تابستان 96، پنجشنبه 15 تیرماه از ساعت 14 با مدیریت «روزبه بمانی» در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

این جلسه خانه ترانه به نقد ترانه‌های تیتراژهای ماه رمضان اختصاص دارد و با حضور ترانه‌سرایان مطرح و چهره‌های علاقه‌مند برگزار می‌شود.

در این برنامه قرار است مهدی یغمایی، سینا شعبانخانی، و ایمان قیاسی که هر سه سهمی در تیتراژهای ماه رمضان امسال داشته‌اند، به اجرای زنده موسیقی بپردازند. «سینا شعبانخانی» تیتراژ پایانی ماه عسل امسال را خوانده که در نظرسنجی سایت «موسیقی ما» رتبه دوم تیتراژهای ماه رمضان امسال را کسب کرد و «مهدی یغمایی» و «ایمان قیاسی» نیز تیتراژ ویژه شب‌های قدر ماه عسل را خوانده بودند.

ورود عموم علاقه‌مندان به این برنامه رایگان و آزاد است و افراد متقاضی ترانه‌خوانی می‌توانند از طریق شماره تلگرام 09037405508 نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.
 
این ششمین جلسه پس از درگذشت زنده‌یاد «افشین یداللهی» از 25 اسفند سال 1395 تا به امروز است. جمعی از ترانه‌سرایان سرشناس به همراه شاگردان آن هنرمند فقید تا به امروز این جلسه را برای تداوم راه او اداره کرده‌اند و در این مسیر «روزبه بمانی» مدیریت فصل جدید خانه ترانه را بر عهده گرفته است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1396 - 08:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یغمایی، شعبانخانی و قیاسی در «خانه ترانه» می‌خوانند | موسیقی ما