برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دور جدید فعالیت‌های گروه «روناک»
«روناک نوین» منتشر شد
موسیقی ما - گروه موسیقی «روناک» در قالبی کاملاً متفاوت و با رویکردی جدید فعالیت‌های موسیقایی را ادامه می‌دهد.
 
این گروه بر مبنای این رویکرد جدیدترین اثر خود با عنوان «روناک نوین» منتشر کرد. به گفته «کیوان علی‌محمدی» سرپرست این گروه، این قطعه که «روناک نوین» نام دارد با هدف تبدیل گروه روناک به گروهی بین‌المللی منتشر شده است.
 
سرپرست گروه روناک با اعلام این خبر گفت: «این قطعه با رویکردی جدید مبنی بر متفاوت بودن این گروه از کارهای قبلی خود منتشر شده است. خوانندگی این اثر که ریمیکس 5 قطعه است را سجاد رضایی (خراسان)، وحید عبداللهی و آرمین شریفی در بخش ملل، داود چرگری (پاپ)  و کیوان علی‌محمدی (کردی) به عهده دارند. تنظیم، میکس و مسترینگ آن را نیز «رضا سجادی» به عهده داشته است.»
 
او همچنین گفت: «تفاوت این قطعه با دیگر قطعات قبلی این گروه این است که گروه روناک در فعالیت‌های جدید خود صاحب سبکی تلفیقی شده است. این گروه پیش از این فقط در حوزه موسیقی محلی کار می‌کرد. «روناک نوین» در آینده هم موسیقی محلی و هم موسیقی سنتی، پاپ و ملل را با چند زبان خارجی به روی صحنه می‌برد و این برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده که چهار موسیقی مهم دنیا در کنار هم به اجرا در می‌آید.»
 
کیوان علی‌محمدی (سرپرست گروه، خواننده و نوازنده دف)، رضا سجادی (تنظیم‌کننده و نوازنده کیبورد)، سعید خلج (خواننده سنتی)، حسین‌رضا اسدی (خواننده لری)، حامد قوی‌دل (خواننده کرمانج)، ایاز شجاعی (خواننده آذری)، مهدی شیخ‌الاسلامی (خواننده گیلکی)، گلی گل‌محمد (خواننده بلوچی)، داوود چرگری (خواننده پاپ) و آرمین شریف‌پور (خواننده ملل) خوانندگان گروه روناک هستند.
 
همچنین کاویان علی‌محمدی (نوازنده کمانچه)، حانیه علی‌محمدی (نوازنده تار)، سجاد رضایی (نوازنده تار و مُراژ)، علیرضا رحیمی (نوازنده درام)، هنگامه ترابیان (نوازنده عود)، مریم مرزبانی (نوازنده دایره و نقاره)، ندا رضاییان (نوازنده دُهُل)، شیرین آقابابایی و فاطمه اکبری (گروه کُر)، حمیدرضا سلیمانی (نوازنده نی‌انبان و سُرنا)، محمد جدی‌نژاد (نوازنده گیتار) و آیدین نیکومرام (نوازنده گیتاربیس) سایر اعضای گروه روناک نوین هستند.

قطعه «روناک نوین» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1396 - 17:25

دیدگاه‌ها

سه شنبه 20 تیر 1396 - 17:38

کارشون بسیار عالیست

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «روناک نوین» منتشر شد | موسیقی ما