برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برگزاری این برنامه به داوری فواد حجازی، مهدی یغمایی و افشین مقدم صورت گرفت
آغاز دور تازه هزارصدای پاپ در فرهنگسرای ارسباران
موسیقی ما - بعد از ظهر پنج‌شنبه 22 تیرماه، اولین برنامه از دورمقدماتی هزارصدای پاپ در سال 96 برگزار شد.
 
در آغازِ این برنامه که سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران محل برگزاری آن بود، تیتراژ برنامه پخش شد. این تیتراژ روی آهنگ «عزیز» با صدای زنده‌یاد مازیار ساخته شده که ویولن آن را زنده‌یاد مجتبی میرزاده نواخته بود. سالروز تولد یا درگذشت این دو هنرمند فقید در تیرماه است و ابتدای این تیتراژ اعلام شده بود که این برنامه به این دو بزرگ تقدیم می‌شود.
 
سپس آرش نصیری روی صحنه آمد و از کارشناسان این برنامه برای حضور در جایگاه کارشناسی دعوت کرد. «فواد حجازی» برای داوری بخش ملودی و آهنگسازی، «مهدی یغمایی» برای داوری در بخش آواز و خوانندگی و «افشین مقدم» در بخش ترانه و کلام داوران این برنامه بودند.
 
پس از صحبت‌های اولیه کارشناسان و مجری برنامه، نادر طبسی، پدرام محبوبیان، تیرداد، ‌هادی نوروزی، جواد خانی، داود قاسملو و مجتبی مطلق‌زاده آثارشان را اجرا کردند و به نقد کارشناسان روی کارشان گوش فرادادند.
 
پس از پایان اجراها، کارشناسان به پشت صحنه رفتند تا نفرات برگزیده را مشخص کنند و «گرشا رضایی» روی صحنه آمد تا با نوازندگی «وحید مهراد» آهنگساز و نوازنده‌ی پیانو، به عنوان خواننده میهمان قطعاتی را اجرا کند. رضایی دو قطعه را اجرا کرد و سپس به درخواست آرش نصیری و به مناسبت 12 تیرماه، سالروز درگذشت «جمشید شیبانی»، بخشی از قطعه نوستالژیک «سیمین بری گل پیکری آری» را خواند.
 
پس از آن کارشناسان و شرکت‌کنندگان به روی صحنه دعوت شدند و فواد حجازی به نمایندگی از گروه داوران، نفرات اول تا سوم را به این شرح اعلام کرد:
  • نفر اول:‌ هادی نوروزی (آهنگساز و خواننده:‌هادی نوروزی، ترانه: علی رضایی، تنطیم و پیانو: فرید مهاجرپور)
  • نفر دوم: تیرداد (شاعر: فریدون مشیری، خواننده و آهنگساز: تیرداد، تنظیم، میکس و مستر: مهدی ایرانی)
  • نفر سوم: نادر طبسی (شعر و ملودی: منصور فرهادیان، تنظیم: حامد مرادی)

در بخش‌های مختلف برنامه چند میان برنامه هم برگزار شد. در اولین میان برنامه، امید طهماسبی به عنوان برنده فینال هزارصدا روی صحنه دعوت شد و قطعه «خرابش نکن» با ترانه‌ای از مجید صالحی و ملودی خودش را با پیانوی فرید مهاجرپور اجرا کرد.
 
در یکی دیگر از این میان برنامه‌ها، به مناسبت تولد زنده‌یاد مازیار در تیرماه، علی بنیادی که از برندگان سال‌های قبل برنامه هزار صدا است، دو قطعه از آهنگ‌های مشهور مازیار را با نوازندگی علیرضا رستگار اجرا کرد. او ابتدا «ایران ایران» را خواند و سپس به درخواست آرش نصیری، قطعه «آدمک برفی» را هم خواند.
 
ملیکا تهرانی، نرگس جعفری، حامد و توحید کاظمی (گروه دکر)، حمید صیدی، مهسا ایرانیان و حامد طاها، ازجمله میهمان‌های این برنامه بودند.
 
طبق اعلام «آرش نصیری» مدیر و مجری این برنامه، برنامه بعدی هزارصدا در روز چهارشنبه 4 مرداد در بخش سنتی برگزار می‌شود و برنامه بعدی پاپ پنج شنبه 19 مرداد اجرا خواهد شد.
 
هزارصدا اولین چهارشنبه هرماه در بخش سنتی و سومین پنج‌شنبه هرماه در بخش پاپ برگزار می‌شود.
اجرای قطعات «دلم گرفته ای رفیق» و «سیمین بری» توسط گرشا رضایی
دانلود
اجرای قطعات «ایران ایران» و «آدمک برفی» توسط علی بنیادی
دانلود
اجرای هادی نوروزی در هزارصدا
دانلود
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 13:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آغاز دور تازه هزارصدای پاپ در فرهنگسرای ارسباران | موسیقی ما