برنامه یاد بعضی نفرات
 
طی حکمی از سوی علی‌اکبر ولایتی
حامد عنقا مشاور هنری رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد شد
موسیقی ما - رییس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی «حامد عنقا» نویسنده و مدیر سامانه‌ی «حام» را به سمت مشاور امور هنری خود منصوب کرد. عنقا نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون است که در کارنامه خود سمت دبیر و مشاور کارگروه هنر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت را نیز دارد.
 
در حکم «علی‌اکبر ولایتی» خطاب به حامد عنقا آمده است: «نظر به مراتب تعهد، سابقه و صلاحیت‌های هنری، به موجب این حکم، جناب‌عالی را به سمت «مشاور امور هنری رییس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌کنم. رجاء واثق دارم با اتکا به خداوند متعال و پشتوانه تجربیات ارزنده پیشین در انجام امور محوله موفق و موید باشید.»
 
او که در حال حاضر مجموعه «پیکسل» را برای شبکه نمایش خانگی طراحی و تهیه کرده، در مطبوعات نیز سابقه فعالیت داشته و در رسانه‌هایی چون روزنامه «صبا» به عنوان مدیر مسئول و سردبیر فعالیت کرده است. «قلب یخی»، «به همین سادگی»، «نردبام آسمان»، «انقلاب زیبا»، «تنهایی لیلا» و «پیکسل» از جمله مجموعه‌هایی است که عنقا طراحی و نویسندگی کرده است. همچنین در کارنامه کاری او تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری فیلم‌ «بدون تاریخ، بدون امضا» نیز به چشم می‌خورد. عنقا در حوزه موسیقی نیز با مدیریت سامانه پخش کنسرت آنلاین «حام» حضور داشته است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 08:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد عنقا مشاور هنری رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد شد | موسیقی ما