برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت انجمن اسیمس و موسسه شهرآفتاب در شهر شیراز
فراخوان مقالات علمی-پژوهشی سیمف در کنار مسابقه آهنگسازی منتشر شد
موسیقی ما - فراخوان مقالات بخش علمی-پژوهشی اولین دوره جایزه سیمف مجزا از بخش آهنگسازی منتشر شد. جایزه سیمف به همت انجمن اسيمس و موسسه فرهنگى هنرى شهر آفتاب با همكارى آنسامبل الترنانس(Alternance)  و كا ان ام-برلين KNM-Berlin)) امسال در شهر شیراز برگزار می‌شود و پیشتر فراخوان بخش جایزه آهنگسازی آن منتشر شده است.

فراخوان رسمی بخش علمی-پژوهشی این مسابقه بر روی وب سایت اسیمس  به آدرس  http://www.a-c-i-m-c.org  قرار گرفته است؛ و اعضای کمیته علمی آن را سارا اباذری، اشکان بهزادی، روزبه تابنده، آروین صداقت ‌کیش و محسن میرمهدی تشکیل می دهند. علاقه‌مندان شرکت در بخش پژوهشی – علمی می‌توانند مقالات خود را حول محورهای پیشنهادی زیر یا موضوعاتی غیر از آن‌ها در رابطه با موسیقی معاصر ارسال نمایند:
 
محورهای نظری همانند
«زمان در موسیقی-موسیقی در زمان» ، « مفهوم «معاصر» در موسیقی» ، « در جستجوی صدای معاصر» ، «هویت و ضد هویت در موسیقی معاصر» و «مسأله اصالت در موسیقی معاصر» و
 
محورهای اجتماعی-فرهنگی همانند
«زیرساخت‌های موجود برای موسیقی معاصر در ایران»، «رابطه آموزش و موسیقی معاصر در ایران» ، «نقش نهادهای موفق در حمایت از موسیقی معاصر» ،  «ارتباط صنعت فرهنگ و موسیقی معاصر در ایران» و «له و علیه هویت‌گرایی در موسیقی معاصر در ایران »
 
و یا در خصوص «تحلیل آثار موسیقی معاصر از ۲۰۰۰ میلادی تا امروز»!
تمامی مقالات برگزیده در فصلنامه موسیقی زنگار انتشار خواهند یافت.

شرکت کنندگان در بخش پژوهشی می بایست حداکثر تا ۱۵ مهر ۱۳۹۶ با ارسال مدارك درخواستی اعلام شده بر روی سایت اسیمس از طريق فرم آنلاين به آدرس https://form.jotformeu.com/72024235715348 اقدام به ثبت‌نام ‌نمايند.
 
لازم به یادآوری است که پروژه سیمف در دوبخش آهنگسازی و پژوهشی تاکنون فراخوان منتشر کرده است که بخش جایزه آهنگسازی آن در سه مرحله برگزار خواهد شد  و قبلا درباره آن اطلاع رسانی شده و نحوه برگزاری و ارزیابی آن بر روی سایت اسیمس قابل دسترسی است .

در بخش پژوهشی، کمیته علمی پس از دريافت و بررسى تمامى مقالات، حداکثر تا ۱ آبان ۱۳۹۶، از طریق وب سایت اسیمس از حدود ۱۰ نویسنده جهت شرکت در سمینار دعوت خواهد کرد. و نویسندگان منتخب، مطابق جدول زمان‌‌بندى در هفته اول آذر ۱۳۹۶ مقالات خود را در شهر شيراز ارائه خواهند کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 16:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فراخوان مقالات علمی-پژوهشی سیمف در کنار مسابقه آهنگسازی منتشر شد | موسیقی ما