برنامه یاد بعضی نفرات
 
اثر جدید حسین علیزاده با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد
«غمنومه‌ی فریدون» در صدر پرفروش‌های بازار
موسیقی ما - آلبوم موسیقی و محاوره «غمنومه‌ی فریدون»، اثری از «پیمان قدیمی» با آهنگسازی «حسین علیزاده» که هفته پیش توسط نشر جوان راهی بازار شد، در صدر پرفروش‌های دیجیتال ایران قرار گرفت.  این اثر ترکیبی موزون از موسیقی و نمایش است و در هفت فصل به اجرا و ضبط رسیده است. اثری که در آن موسیقی در خدمت روایت درآمده و روایت، خود را با موسیقی هماهنگ می‌کند.
 
جدیدترین اثر موسیقایی «حسین علیزاده» به نوعی بازگشتی به ادبیات و موسیقی مغفول کوچه و آثار شنیداری‌ای از این دست است. در این اثر بازیگران و هنرمندانی همچون «صابر ابر»، «فرهاد اصلانی»، «امیر جعفری»، «حبیب رضایی»، «آیدا شاملو»، «سیامک صفری»، «ژاله علو»، «فاطمه معتمدآریا» و زنده‌یاد «مرتضی‌ احمدی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
از میان نوازندگان این مجموعه، می‌توان به «رضا عسگرزاده»، «سیامک جهانگیری»، «صبا علیزاده»، «رادمان توکلی»، «مهرداد ناصحی»، «سحر ابراهیم»، «علی رحیمی» و «حسین علیزاده»، اشاره کرد. هم‌خوانی این اثر روایی، موسیقایی بر عهده‌ی «مهرداد ناصحی»، «شهرام رکوعی»، «راحله برزگری»، «سحر محمدی»، «آساره شکارچی»، «عامر شادمان»، «روشنک کی‌منش» و «سمیرا محسنی» بوده است.
 
«غمنومه‌ی فریدون» به نوعی، اپرایی ایرانی به شمار می‌آید که از نظر فرم تحت تاثیر میراث موسیقایی اپراهای «زینگ اشپیل» آلمان است و از نظر روایتی مشابهت‌هایی به «اپرا بوفا»ی ایتالیایی دارد. اپرایی با داستان قهرمانی و حول محور مسائل اجتماعی و بومی شده که ذهن و قلب مخاطب را موسیقی ایرانی آن می‌رباید.
 
پخش فیزیکی آلبوم «غمنومه‌ی فریدون» از ابتدای مرداد ماه ۹۶ توسط نشر و پخش «جوان» آغاز شد و هم‌زمان نسخه دیجیتال این اثر در سایت «بیپ‌تونز» ارائه شد و تنها پس از چند روز که از پخش این اثر می‌گذرد، توانسته به رتبه اول پرفروش‌های موسیقی در فضای مجازی دست یابد. همچنین به گفته ناشر اثر، دو هزار نسخه ویژه آلبوم نیز تا به امروز فروش رفته و به پایان رسیده است.
 
تهیه نسخه فیزیکی این اثر از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی و خرید دیجیتال آن از «بیپ تونز» برای علامندان مهیاست.
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 19:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «غمنومه‌ی فریدون» در صدر پرفروش‌های بازار | موسیقی ما