برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نمایشگاه جهانی 2017 این کشور
جشن «رستاک» برای روز ملی ایران در قزاقستان
موسیقی ما - گروه موسیقی «رستاک» در روز ملی ایران در نمایشگاه جهانی ۲۰۱۷ قزاقستان قطعاتی از موسیقی مناطق مختلف کشور را روی صحنه می‌برد.
 
گروه موسیقی «رستاک» به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد مرادی و بهزاد مرادی به همراه دیگر اعضای این گروه، رپرتواری از موسیقی نواحی مختلف ایران را روز ۱۳ مرداد که مصادف با روز ملی ایران در اکسپوی قزاقستان است، اجرا خواهد کرد.
 
قطعاتی که گروه اجرا خواهند کرد از آلبوم‌های گذشته آنها یعنی «سرنای نوروز» و «همه اقوام من» و همچنین از آلبوم جدیدشان با نام «میان خورشیدهای همیشه» انتخاب شده است.
 
علاوه بر آن، اجرای گروه خردسالان آیینی آذری «آیلان» به سرپرستی توحید حاجی‌بابایی به همت کمیته فرهنگ و هنر اکسپوی ۲۰۱۷ آستانه، بخش دیگری از برنامه هنری ایران در روز ملی کشورمان خواهد بود. این گروه بخش‌هایی از آیین‌ها، بازی‌ها و نمایش‌های حماسی فرهنگ آذری را روی صحنه می‌برند.
 
اکسپو یک رویداد جهانی با رویکرد فرهنگی- اجتماعی است که هر ۵ سال یک‌بار توسط کشور برنده میزبانی برگزار میشود. نمایشگاه جهانی ۲۰۱۷ از تاریخ ۱۰ ژوئن تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۲۰ خرداد تا ۱۹ شهریور ماه) در شهر آستانه کشور قزاقستان با شعار «انرژی آینده» برگزار می‌شود که بیش از ۱۱۵ کشور و ۲۲ سازمان بین المللی در آن مشارکت دارند. پیش بینی می‌شود دو میلیون گردشگر در مدت سه ماه برگزاری این نمایشگاه جهانی از آن دیدن کنند و مجموع تعداد بازدیدکنندگان آن نیز پنج میلیون نفر برآورد شده است. قزاقستان کشور میزبان این دوره بیش از سه هزار رویداد فرهنگی و هنری به این مناسبت تدارک دیده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 15:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جشن «رستاک» برای روز ملی ایران در قزاقستان | موسیقی ما