برنامه یاد بعضی نفرات
 
«حمید متبسم» در فرهنگسرای نیاوران سه‌تار نوازی می‌کند
سپیدار 21 مرداد ماه منتشر می‌شود
موسیقی ما - «حمید متبسم» -نوازنده‌ی نام آشنای تار و سه تار- 21 مردادماه و هم‌زمان با رونمایی از آلبوم خود با نام «سپيدار»، به تکنوازی قطعات این آلبوم در فرهنگسرای نیاوران میپردازد. آلبوم «سپیدار»  که حاوی هشت قطعه تکنوازی سه تار است و آخرین اثر حمید متبسم به شمار میآید، 21 مردادماه امسال توسط نشر موسیقی «آوا خورشید» منتشر میشود . در این برنامه همچنین به صورت  همزمان قطعات این آلبوم که به صورت اجرای ضربي بر اساس رديف دشتي هستند توسط حمید متبسم  اجرا میشود.

«حميد متبسم» که به تازگی کنسرتهای «تار و پود» را با وحید تاج به صحنه برده، مدتی است که بیشتر به نوازندگی سه تار بازگشته؛ او که فعالیت حرفهایاش در موسیقی را با نوازندگی سه تار آغاز کرده، در سال های آخر «کانون چاوش» هم به نوازندگی این ساز پرداخته است. این هنرمند طی سه سال گذشته نیز آلبوم  تکنوازی سه تار «نوای دریا» را توسط «نغمه حصار» منتشر کرد. «سپیدار» دومین آلبوم این آهنگساز و نوازنده در اجرای تک نوازی سه تار محسوب میشود. اهدای آلبوم «سپیدار» اثر حمید متبسم به مخاطبان کنسرت و حضور در مراسم جشن امضای آلبوم در محوطه فرهنگسراى نياوران) پس از اجرا از جمله دیگر اتفاقاتی است که در این مراسم برنامه ریزی شده است.

تکنوازی سه تار حمید متبسم، همزمان با رونمایی از آلبوم «سپیدار» 21 مرداد ساعت 20:30 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود. علاقه‌مندان میتوانند برای کسب اطلاعات بيشتر و تهيه بليط به سايت تيوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه كنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 14:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سپیدار 21 مرداد ماه منتشر می‌شود | موسیقی ما