برنامه یاد بعضی نفرات
 
آخر هفته با کنسرت‌های موسیقی سراسر کشور / از اجرای سالار عقیلی در بیرجند تا موسیقی تلفیقی "دال" و کنسرت زانیار

موسیقی ما - سالار عقیلی، زانیار خسروی، حمید عسگری و چند گروه موسیقی پاپ و سنتی در تعطیلات آخر هفته در شهرهای مختلف ایران به اجرای برنامه  می پردازتد.

گروه پازل در اهواز

کنسرت گروه پازل در اهواز که قرار بود 18 مرداد در سینما هلال برگزار شود، با استقبال دوستداران موسیقی یک روز دیگر تمدید شد و اعضای "پازل بن" در روز پنجشنبه 19 مردادماه نیز در مرکز خوزستان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این گروه موسیقی که در هفته گذشته در تهران روی صحنه رفت و کنسرتش مورد توجه دوستداران این گروه قرار گرفت، در چند ماه گذشته با انتشار آثاری با حضور حمید هیراد به عنوان خواننده مهمان بیش از پیش مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته است و گفته می‌شود در اواخر تابستان امسال نیز در تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت

آرین بهاری و علی رهبری دو عضو "پازل بند" را تشکیل می‌دهند و آلبوم "قایق کاغذی" سال گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر شد و نخستین اجرای پازل نیز اواخر سال 95 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت.

حسن اردستانی و شرکت "آوازی نو" تهیه‌کننده آثار "پازل بند" و محمد ناصری نیز مدیر اجرایی این گروه  هستند.

علی قمصری در قزوین

علی قمصری آهنگ‌ساز و نوازنده موسیقی در ادامه تور کنسرت‌های خود در روز جمعه 20 مردادماه در شهر قزوین به اجرای برنامه می‌پردازد.

 در این کنسرت دو نوازنده دیگر با نام‌های زکریا یوسفی (سازهای کوبه‌ای) و کامران منتظری (تنبک)، قمصری (تار و دیوان) را همراهی می‌کنند و با یکدیگر دو نوازی و همنوازی انجام می‌دهند. همچنین در  این اجرای با کلام، آثار شنیده نشده قمصری در کنار آثاری که با اقبال مواجه شده اما تا به حال روی صحنه اجرا نشده  است، تقدیم مخاطبان خواهد شد. 

 همچنین در کنار نوازندگان، هاله سیفی‌زاده و بهرخ شورورزی هم‌آوایان این کنسرت هستند.

کنسرت گروه "دال" در رشت

اعضای گروه موسیقی "دال" روز بیستم مردادماه در سالن خاتم‌الانبیا شهر رشت برای اولین‌بار با دوستداران خود دیدار می‌کنند. گروه دال برای این کنسرت رپرتواری شامل قطعات آلبوم "گذر اردیبهشت" و همچنین تک‌آهنگ‌هایش را تدارک دیده است. چندی پیش فروش بلیت‌های این کنسرت آغاز شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت و مراکز معتبر فرهنگی و هنری شهر رشت مراجعه کنند. البته به دلیل استقبال طرفداران "دال" در گیلان، این برنامه به تازگی برای یک سانس دیگر هم تمدید شده است.

اما اعضای گروه "دال" پس از این برنامه قرار است اوایل شهریور اجرایی در شهر تهران و در قالب یک فستیوال تلفیقی داشته باشند. همچنین از شهر اصفهان به عنوان یکی دیگر از مقصدهای تور اجراهای این گروه یاد می‌شود.

از سوی دیگر گروه "دال" با وجود اینکه چند وقتی است در سکوت رسانه‌ای به سر می‌برد اما از لحاظ تولید، بسیار فعال هستند. آنها طی ماه‌های اخیر چند تک‌آهنگ را آماده انتشار کرده‌اند و همچنین نیم‌نگاهی هم نسبت به آلبوم جدید خود دارند. زمزمه‌هایی هم در مورد تولید و انتشار موزیک‌ویدئوهای دال شنیده می‌شود.

سالار عقیلی در بیرجند

در حالی که چند روز است از ولادت امام رضا (ع) می‌گذرد، اما مسئولین دانشگاه پیام نور بیرجند با دعوت از سالار عقیلی و اختصاص سالن برای اجرای زنده این خواننده در محیط دانشگاه سعی در اجرای این برنامه به  مناسبت جشن ولادت امام رضا (ع) دارند.

مسئولین دانشگاه با اخذ مجوزهای مربوطه از استانداری تحت عنوان جشن میلاد امام رضا (ع) از سالار عقیلی برای اجرا در یکی از بخش‌های این برنامه دعوت کرده‌اند.

 به گفته حسن حسنی رئیس دانشگاه پیام نور بیرجند؛ در رابطه گفت: مجوز های لازم برای این مراسم کسب شده است.

در همین رابطه مهدی خسروی، مسئول حراست این دانشگاه گفت: برنامه جشن دو ساعت است که تیم آقای عقیلی در بیش از یک ساعت آن و در طول دو برنامه چهل دقیقه‌ای به اجرای زنده خواهند پرداخت.

مدیر حراست دانشگاه پیام نور بیرجند در پایان تاکید کرد: این برنامه برای عموم بوده و در سالنی داخل دانشگاه برگزار خواهد شد که این سالن یکی از سالن‌های خوب استان و تاکنون محل برگزاری چندین اجلاس و سخنرانی رئیس جمهور بوده است.

زانیار خسروی در گنبد کاووس

زانیار خسروی خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در نوزدهمین شب از  مردادماه در گنبد کاووس  روی صحنه می رود و با طرفدارانش دیدار می‌کند.

این هنرمند عرصه موسیقی در کنسرت‌های قبلی خود سابقه حضور برادرش سیروان خسروی را داشته از این رو به احتمال زیاد در کنسرت مرداد ماه نیز سیروان به عنوان میهمان حضور پیدا می‌کند.

زانیار خسروی در کارنامه هنری‌اش آلبومی با عنوان "بیست و هشت" دارد که چند سال قبل و در زمان انتشار، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان این خواننده رو به رو شد.

زانیار خسروی 19 مرداد ساعت 21:30 در سالن ارشاد شهر گنبد کاووس روی صحنه می رود.

کنسرت پرواز همای در کرمانشاه

پرواز همای پس از اجرای موفق خود در محوطه باز کاخ نیاوران این بار با هموطنان خود در کرمانشاه دیدار می‌کند.

همای در این کنسرت منتخبی از آثار پرطرفدار خود از جمله "دیوانه چو دیوانه ببیند"، "ای خانه‌ات خراب"، "گرگ درون" و مجموعه ای از قطعه‌های آلبوم "در شب گیسوان تو" را روی صحنه می‌برد.

 

پرواز همای ۱۹ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه با مخاطبانش دیدار می‌کند.

کنسرت حمید عسگری در شهریار

حمید عسگری خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین تجربه اجرای صحنه‌ای خود با هموطنانش در شهریار دیدار می‌کند.

این خواننده موسیقی پاپ در این کنسرت تابستانی با تدارک تعدادی از آثار پرطرفدار خود از جمله "خوشبختی"، "فرشته" و "دیوونه‌وار" با طرفدارانش دیدار می‌کند.

جدیدترین آلبوم منتشر شده از حمید عسگری، "دیوونه‌وار" نام دارد که از ۹ قطعه تشکیل شده و سال گذشته روانه بازار موسیقی کشورمان شد. 

خواننده آلبوم‌های سه‌ گانه "کما" در جدترین آلبوم جدیدش آهنگسازی تمام قطعه‌ها را خود انجام داده و در زمینه ترانه با علی ایلیا همکاری داشته است. همچنین شهاب اکبری، مهران عباسی، کوشان حداد و مهران خالصی نیز از افرادی هستند که در زمینه تنظیم قطعه‌های این آلبوم با حمید عسگری همکاری داشته‌اند. 

حمید عسگری ۱۹ مرداد ساعت21 در سالن خلیج فارس شهریار با مخاطبان خود دیدار می‌کند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1396 - 02:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخر هفته با کنسرت‌های موسیقی سراسر کشور / از اجرای سالار عقیلی در بیرجند تا موسیقی تلفیقی "دال" و کنسرت زانیار | موسیقی ما