برنامه یاد بعضی نفرات
 
با خوانندگی مهدی امامی
همنوازان اقبال در نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازند
موسیقی ما - گروه موسیقی «همنوازان اقبال» به خوانندگی مهدی امامی و آهنگسازی بابک راحتی، 26 مردادماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود
.
«مهدی امامی» درباره‌‌ی این برنامه می‌گوید: «این کنسرت در دو بخش ماهور مرکب و شور- ابوعطا اجرا می‌شود. در بخش اول بابک راحتی با نگاه فرمال و محوریت دستگاه ماهور و استفاده از مایه‌های همجوار آن قطعات ضربی و تصانیف زیبایی ساخته است که البته بنده همچون آثار دیگرم تلاش کردم این رویکرد را در بخش غیر متریک نیز حفظ کنم؛ بخش دوم کنسرت نیز به اجرای آثاری از استاد جلیل شهناز اختصاص مییابد. در این اجرا همنوازان اقبال توجه ویژهای به بعد آفرینش هنری شهناز دارند. این نخستین بار است که یک مجموعه کامل از آثار و بداههساختههای جلیل شهناز، در مایهای مشخص، برای گروه سازهای سنتی ایرانی تنظیم و اجرا میشود.»

بابک راحتی(سرپرست، آهنگساز، تار)، مهدی امامی (خواننده)، حسین لک (تار)، هوشمند عبادی (نی)،سینا دانش (کمانچه)، الهام حبیبتبار(سهتار)، کوروش شاهانی(سنتور)، سهیل الهدادیان( تنبک)، شایان میرزایی(عود) در گروه اقبال به عنوان نوازنده حضور دارند. گروه موسیقی «اقبال» پنجشنبه، 26 مردادماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود. علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به سایت تیوال مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1396 - 13:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همنوازان اقبال در نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازند | موسیقی ما