برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه «تنها امید زندگی» در قسمت جدید سریال «شهرزاد» عنوان شد
سینا سرلک: حال و هوای این قطعه برای بسیاری از مردم پیش آمده است
موسیقی ما - قطعه میانی قسمت نهم فصل دوم سریال پربیننده «شهرزاد» با صدای «سینا سرلک» منتشر شد.
 
این خواننده که پیش ‌از این همکاری‌های متعددی با این سریال داشته، قطعه «تنها امید زندگی» را خوانده که در سکانسی احساسی از قسمت نهم «شهرزاد» پخش شد. این قطعه که با شعری از «علیرضا شجاع‌پور» و آهنگسازی و تنظیم «پدرام کشتکار» ساخته شده، همانند دیگر کارهای سرلک فضایی احساسی دارد.
 
سینا سرلک درباره این قطعه می‌گوید: «این کار سال گذشته از سوی تهیه‌کننده و کارگردان سفارش داده شد و در همین راستا با پدرام کشتکار برای ساخت اثر صحبت کردم و نهایتاً کار بر روی شعری از علیرضا شجاع‌پور آهنگسازی و تنظیم شد و بنده با تمام وجود و عشق این اثر را خواندم به همین خاطر یکی از کارهایی است که بسیار دوست دارم. از طرفی حال و هوای این قطعه برای بسیاری از مردم دنیا در طول زندگی‌شان پیش‌آمده و به همین دلیل به‌راحتی با آن همزادپنداری خواهند کرد امیدوارم هموطنان عزیزم نیز با این کار و دیگر کارها همچون «برخیز»، «چه کنم»، «کوچه‌های عاشقی»، «زیر سقف دودی» و... که منتشر کرده‌ام و کارهایی که به انتشار خواهم رساند ارتباط خوبی برقرار کنند و برایشان به آثاری نوستالژیک تبدیل شود.»
 
خواننده سریال شهرزاد همچنین گفت: «این کار پس از گذشت یک سال با نظر استاد فتحی در قسمت نهم فصل دوم و در یکی از سکانس‌های بسیار حساس و احساسی پخش شد که نشان از استادی تمام‌عیار ایشان دارد که چقدر دقیق و استادانه در  کارهایشان تصمیم‌گیری می‌کنند و بی‌دلیل نیست که ایشان جزو موفق‌ترین و ارزشمندترین کارگردانان عصر ما هستند.»
 
داستان سریال «شهرزاد در دههٔ ۱۳۳۰ خورشیدی می‌گذرد و روایتی عاشقانه بر بستر تاریخ است. «حسن فتحی» کارگردان این مجموعه است و «سید محمد امامی» و تهیه‌کننده  و سرمایه‌گذار آن است. رضا کیانیان، رویا نونهالی، امیر جعفری و آتنه فقیه‌نصیری از بازیگران فصل دوم هستند که در کنار ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، پرویز فلاحی پور، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، فریبا متخصص، امیرحسین فتحی و... ایفای نقش کرده‌اند.
 
قسمت نهم فصل دوم سریال شهرزاد روز 30 مرداد 1396 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

«تنها امید زندگی» را از تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 20:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سینا سرلک: حال و هوای این قطعه برای بسیاری از مردم پیش آمده است | موسیقی ما