برنامه یاد بعضی نفرات
 
بر اثر ابتلا به عفونت ویروسی و در روزهای شلوغ تور کنسرت‌هایش
محمد علیزاده در بیمارستان بستری شد
موسیقی ما - «محمد علیزاده» در بیمارستان بستری شد. این خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ به بیماری عفونت ویروسی مبتلا شده و براساس گواهی که در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته او با تشخیص پزشک معالج نیاز به استراحت مطلق دارد و اکنون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.
 
این خواننده قرار بود امروز اول شهریور در شهر سنندج کنسرت داشته باشد اما به دلیل این بیماری و با وجود اتمام تمامی بلیت‌های این کنسرت پیش از موعد اجرا، برنامه او لغو شده است. همچنین طبق برنامه تور کنسرت‌هایش قرار است او در روزهای 4 و 5 شهریور در شهر کرمانشاه اجرای زنده داشته باشد اما برگزاری این کنسرت‌ها فعلاً در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
«صدرالدین حسین‌خانی»، مدیر شرکت ایران‌گام و تهیه‌کننده آثار و کنسرت‌های محمد علیزاده، در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» درباره جزئیات بیماری این خواننده گفت:«متأسفانه محمد علیزاده به دلیل نامعلومی دچار عفونت ویروسی شده و هم اکنون در بیمارستان بستری است. پزشک معالج او در حال حاضر تشخیص قطعی و نظر دقیقی عنوان نکرده و تا عصر امروز برای اعلام نتایج آزمایش‌هایش باید منتظر بمانیم. در حال حاضر محمد باید استراحت مطلق داشته باشد و به همین دلیل اجرای سنندج لغو می‌شود و تمام تلاش ما این است که با بهبودی او بتوانیم کنسرت کرمانشاه را برگزار کنیم. اما درباره میزان روزهای استراحت محمد علیزاده هنوز اظهار نظر قطعی از پزشک معالج دریافت نکرده‌ایم. البته کنسرت‌های تهران و بروجرد به قوت خودشان پابرجا است و قطعاً آن برنامه بدون مشکل روی صحنه خواهد رفت.»
 
طی ساعات آینده اخبار تکمیلی از جزئیات بیماری و روند درمان محمد علیزاده از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد و برای این خواننده کشورمان آرزوی سلامتی داریم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 12:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد علیزاده در بیمارستان بستری شد | موسیقی ما