برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «بخشش» یک ماه پس از اولین اجرای رسمی‌اش دوباره روی صحنه رفت
امیرعباس گلاب: خیلی‌ها از صفر شروع کردند ولی من از زیر صفر شروع کردم
موسیقی ما - «امیرعباس گلاب» یک ماه پس از اولین کنسرت رسمی‌اش دوباره در تهران روی صحنه رفت. این خواننده که دهم مرداد برای اولین‌بار و پس از سالها حضور روی صحنه را تجربه کرد اجرایش با استقبال خوب دوستدارانش به مواجه شد. به همین دلیل برنامه او به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برای دهم شهریورماه تمدید شد. امیرعباس گلاب در این اجرای خود با ارکستری تقریباً متفاوت و همچنین قطعاتی که تا حدودی دستخوش تغییر شده بودند به استقبال مخاطبانش رفت.
 
در ابتدای برنامه نوازندگان هنگ‌درام و دیجی‌ریدو اجرا را آغاز کردند. با فضاسازی آنها تک تک نوازندگان هم به آنها ملحق شدند و امیرعباس گلاب کنسرتش را با خواندن قطعه «تو از کجا پیدات شد» آغاز کرد. او سپس گفت:«اولین‌بار که به این سالن آمدم برای کنسرت آقای علیرضا عصار بود و یازده ساله بودم. آن ردیف‌های انتهایی سالن نشسته بودم و به خودم گفتم باید حتماً تلاش کنم و روی این استیج بیایم.» در ادامه قطعات «قله» و «دیوونه» اجرا شد.
 
اما سورپرایز این کنسرت امیرعباس گلاب، اجرای دوصدایی قطعه «دلفریب» با سیامک عباسی بود. اتفاقی که هفته گذشته در کنسرت سیامک عباسی رخ داده بود و این خواننده قول خودش با امیرعباس، دید و بازدید داشت. حضور او روی صحنه با استقبال و تشویق‌های حاضرین همراه شد و پس از اتمام دلفریب گفت:«خیلی خوشحالم که امشب در جمع شما هستم و می‌خوانم. خوشحالم که آرزوی دیرین من و امیرعباس اتفاق افتاد و دلفریب را با هم برایتان خواندیم. امیرعباس به کنسرت من آمد و این سورپرایز را داشتیم و من هم آمدم تا دید و بازدید داشته باشیم و بازی رفت و برگشت شد! اجازه بدهید داستان این آهنگ را برایتان بگویم که تا کنون جایی عنوان نشده است. از مدت‌ها قبل قصد داشتیم با همدیگر کاری را بخوانیم تا اینکه دوست گل هر دو ما «مهیار رضوان» که تنظیم‌کننده این آهنگ است عروسی کرد. کادوی عروسی مهیار که دوست من و امیرعباس بود، این آهنگ دلفریب شد. ترانه‌اش را من نوشتم ولی پنجه‌های طلایی یک آهنگساز درجه یک، دوست مشترک من و امیرعباس یعنی امین قباد موسیقی این اثر را خلق کرد.» او در میان تشویق‌های طرفداران امیرعباس گلاب، صحنه را ترک کرد.
 
در اواسط برنامه هم با دعوت امیرعباس گلاب، رضا تاجبخش برای نواختن پیانوی قطعه دلخوشی روی صحنه حاضر شد. امیرعباس از این نوازنده و تنظیم‌کننده سرشناس با ذکر این جمله که او یکی از نوابغ ما است یاد کرد. او همچنین در هنگام اجرای قطعه «لعنت» خطاب به امین قباد که این اثر را به صورت دوصدایی با او خوانده بود، گفت:«امین جات خالیه! تلاشتو بکن سریع بیای این بالا.»
 
این خواننده نهایتاً پیش از اجرای بخش‌هایی از قطعه «ستایش2» که به پیشنهاد رضا تاجبخش آن را خواند گفت:«خیلی‌ها از صفر شروع کردند ولی من از زیر صفر شروع کردم.» نهایتاً هم اجرای او با قطعه «بریم دریا» به پایان رسید.
 
مهیار رضوان، آرین قیطاسی، بهرنگ معتمدی، سعید شمس، فرزاد رضایی، میلاد جوزی، سهراب رمضان‌زاده، پیمان جوینده‌پور، امیر محمدی، امیرعلی رحمانی عرفان پاشا و عرفان قوی‌قلب اعضای گروه امیرعباس گلاب در این برنامه بودند. این خواننده همچنین در برنامه خود از هومن نامداری، امیر ربیعی، ایمان ربیعی، یاسین ترکی، فردین ناجی، یونس علیپور و مهیار ضمیری میزبانی کرد.
 
در ادامه عکس‌های «سعید عبداللهی» از این کنسرت را می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1396 - 15:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیرعباس گلاب: خیلی‌ها از صفر شروع کردند ولی من از زیر صفر شروع کردم | موسیقی ما