برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور سالار عقیلی، رضا صادقی، رستاک حلاج، گروه روناک و خوانندگان پرطرفدار دهه هفتاد
برنامه جشنواره تابستانی شب‌های آرتمیس اعلام شد
موسیقی ما برای اولین‌بار جشنواره تابستانی شب‌های آرتمیس با عنوان آوازهای ساحلی تهران برگزار خواهد شد. این جشنواره در ضلع شمالی دریاچه خلیج فارس تهران به مدت پنج شب میزبان اجراهای پاپ و سنتی و مخاطبان موسیقی خواهد بود. شانزدهم شهریورماه سالار عقیلی و گروهش در این جشنواره روی صحنه می‌رود. گروه موسیقی نواحی روناک در شامگاه هفده شهریور اجرای برنامه خواهد داشت. اما فاز دوم جشنواره شب‌های تابستانی آرتمیس با اجراهای پاپ همراه است. یکی از جالب‌ترین کنسرت‌های این جشنواره، اجرای نوستالژی دهه هفتاد است که 22 شهریور برگزار می‌شود. در این برنامه مانی رهنما، حامی، نیما مسیحا و قاسم افشار روی صحنه می‌روند و خاطرات دوران طلایی موسیقی پاپ را زنده می‌کنند.
 
در ادامه این اجراها «رضا صادقی» و ارکستر مشکی‌پوشان 23 شهریور با قطعات جدید و خاطره‌انگیزش روی صحنه می‌رود. آخرین شب جشنواره شب‌های تابستانی آرتمیس هم میزبان اجرای زنده «رستاک حلاج» خواهد بود. برنامه این خواننده روز 24 شهریور برگزار می‌شود.
 
موسسه فرهنگ و هنر حافظ برگزارکننده شب‌های تابستانی آرتمیس است و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت اجراهای این کنسرت‌ها می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1396 - 12:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برنامه جشنواره تابستانی شب‌های آرتمیس اعلام شد | موسیقی ما