برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از آلبوم عضو گروه رامبرانت تریو بعد از کنسرت‌شان با کیهان کلهر
«رهگذر» اثر «تونی اورواتر» منتشر شد
موسیقی ما - روز جمعه، هفدهم شهریورماه، شهر کتاب دانشگاه با معماری‌ای که نشانه‌هایی مبرهن از گذر زمان داشت میزبان رونمایی از آلبوم «رهگذر» بود. اثری از تونی اُوِرواتر آهنگساز و نوازنده کنترباس هلندی که چندی است همراه با گروه موسیقی «رِمبرانت تریو» به همراهِ کیهان کلهر مشغول فعالیت و اجرای کنسرت در کشورهای مختلف از جمله ایران است.
 
پس از اتمام آخرین شب از کنسرتِ اخیرشان در تهران مراسم رونمایی از آلبوم «رهگذر» برگزار شد و تونی اُوِرواتر همراه با باقی اعضای گروه رمبرانت که در تولید این آلبوم  با او همکاری داشتند، در شهر کتاب دانشگاه حضور پیدا کردند.
 
میزبانی این گردهمایی بر عهده انتشارات «رهگذر هفت اقلیم»، یعنی ناشر اثر که نامی گوش آشناست بود. در این گردهمایی مخاطبین اثر که از موسیقیدان‌ها و دغدغه‌مندانِ حوزه هنر هستند، با حضور خود در شهر کتاب دانشگاه به استقبال «رهگذر» آمدند و اعضای گروه بر پایه بداهه‌نوازی به اجرای قطعاتی از این آلبوم پرداختند.
 
مراسم رونمایی ساعت 17:30 با سخنانِ سپهر سعیدی مدیر نشر «رهگذر هفت اقلیم» آغاز شد. او ضمن خیر مقدم به حضار و ابراز خوشحالی بابت انتشار اثر و همچنین همکاری مجددِ این نشر، با تونی اُوِرواتر و گروه رمبرانت تریو، از تونی دعوت کرد تا چند کلامی با حضار صحبت کند.
 
تونی اُوِرواتر با ابراز شادی از حضور مجدد خویش در ایران و اعلام این نکته که در سال جاری میلادی دومین‌باری است که به ایران سفر می‌کند (پیش از این در جشنواره موسیقی فجر با کیهان کلهر کنسرت داشته است) سخنانِ خود را آغاز کرد. سپس توضیحاتی درباره آلبوم «رهگذر»، ایده، چگونگیِ خلقِ اثر و اندیشه حاکم بر آن از زبان او به عنوان آهنگساز گفته شد.
 
او در پایان از ناشر اثر که دوستی آن‌ها به سال 2012، در کشور یونان و در جریان نمایشگاه موسیقی ومکس برمی‌گردد، صمیمانه تشکر کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 17:20

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رهگذر» اثر «تونی اورواتر» منتشر شد | موسیقی ما