برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت هدیه تهرانی و در کاخ نیاوران انجام شد
هم‌صدایی «داماهی»، «پالت» و «کماکان» در حمایت از یوز ایرانی
موسیقی ما - کنسرت گروه‌های «داماهی»، «کماکان» و «پالت» برای حمایت از یوز ایرانی، روز سه‌شنبه 28 تیر، در قالب یک سانس در فضای باز مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران برگزار شد.

عواید حاصل از فروش بلیت‌های این کنسرت که به همت هدیه تهرانی روی صحنه رفت، به کمپین حمایت از یوزپلنگ ایرانی اختصاص یافت. خانم بازیگر از هنرمندان فعال حامی محیط زیست و حیوانات است که چندی پیش نیز در دیداری مردمی برای حمایت از کمپین یوزپلنگ ایرانی در سینما کوروش حاضر شده بود.

گروه داماهی که استیج با آنها افتتاح شد، علاوه بر اجرای قطعات خاطره‌انگیزشان، دو قطعه جدید با نام‌های «در من برو شکار» و «سوپراستار من» با شعری از محمود طلوعی را هم اجرا کردند که این قطعات با آلبوم جدیدشان منتشر خواهد شد. علاوه بر این، هومن نامداری نیز به عنوان نوازنده مهمان در این کنسرت به آنها اضافه شده بود اما قرار است همکاری این هنرمند در آینده نیز با آنها ادامه داشته باشد.

بخش بعدی برنامه به گروه «کماکان» به خوانندگی و سرپرستی مهدی ساکی اختصاص داشت که به همراه سردار سرمست، مهرداد علیزاده و ابراهیم علوی قطعاتی از آلبوم دوم و منتشر نشده این گروه را اجرا کردند.

اجرای گروه «پالت» هم همانند کنسرت‌های اخیر آنها بود با این تفاوت که به علت جدایی داریوش آذر از این گروه، دارا دارایی با آنها گیتارباس نواخت. داریوش آذر که پیش از این با گروه محمدرضا شجریان، همایون شجریان، دنگ‌شو و... همکاری داشته و این‌بار به جای حضور روی استیج در میان مخاطبان گروه سابقش نشسته بود، علت این جدایی را در صفحات مجازی، اختلاف سلیقه و سیاست‌های گروه اعلام کرده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هم‌صدایی «داماهی»، «پالت» و «کماکان» در حمایت از یوز ایرانی | موسیقی ما