برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای کنسرت «شور شیدایی» در باغ کتاب تهران
موسیقی ما - این کنسرت با هنرمندی علی سفلا، مصطفی مولا و حمید مازیار از ساعت 18 تا 19:30 در سالن اجرای باغ کتاب برگزار می شود.
این کنسرت آیینی و مذهبی در 10 بخش اجرا خواهد شد که هر کدام شامل موسیقی بی کلام، فضاسازی، نوحه و اشعار آیینی و روایی است.
کنسرت شور شیدایی که با همکاری گروه سروستان باغ کتاب و گروه موسیقی دارک بلو برگزار می شود، روایتی از ورود کاروان کربلا تا شهادت امام حسین(ع) به زبان موسیقایی است.
حضور در این کنسرت برای تمامی علاقه مندان رایگان است.
مجموعه باغ کتاب تهران واقع در بزرگراه شهید حقانی(غرب به شرق)، از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس در ارتباط است.
وسعت این مجموعه فرهنگی110 هزار متر مربع است که 65 هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می‌دهد.
این مجموعه شامل کتابفروشی های کودک و نوجوان، فروشگاه لوازم التحریر، اسباب بازی و محصولات فرهنگی، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، باشگاه رباتیک، مرکز رویدادهای علمی، کتابفروشی و فروشگاه محصولات فرهنگی بزرگسال، سینما و گالری هنر است.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1396 - 01:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای کنسرت «شور شیدایی» در باغ کتاب تهران | موسیقی ما