برنامه یاد بعضی نفرات
 
هم‌زمان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله
بداهه‌خوانی عاشورایی امیر مداح با نی مسعود جاهد
موسیقی ما - چهاردهمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز به دلیل تقارن با ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با بداهه خوانی عاشورایی امیر مداح با نی نوازی مسعود جاهد روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

در نشست این ماه که از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، امیر مداح مدرس آواز و خواننده باسابقه رادیو و تلویزیون که سال‌های متمادی نزد استاد زنده‌یاد حسین صبحدل به اجرای آوازهای آیینی مشغول بود، آوازی عاشورایی را اجرا خواهد کرد. در این آواز که حماسه پرشور و جاودانه به طور بداهه اجرا می‌شود، مسعود جاهد نوازنده باسابقه نی این خواننده را همراهی می‌کند.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، متین رضوانی‌پور خواننده و پژوهشگر موسیقی مذهبی درباره آوازهای عاشورایی سخنرانی خواهد کرد. این خواننده در بخشی دیگر از برنامه به همراه نی محسن ایروان‌فر آوازی مرتبط با سخنانش را اجرا خواهد کرد.

در این نشست، حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی، آوازخوان و مدرس آواز، در بخش مبحث فنی و تئوریک، نکاتی را مطرح خواهد کرد. علی شیرازی نیز در ارائه این مبحث آموزشی با موضوع «تنوع و ابداع؛ یا تداوم ردیف‌خوانی در آواز ایرانی» به عنوان کارشناس، نوربخش را همراهی می‌کند. نوربخش سپس به اجرای آوازی بداهه خواهد پرداخت.

ورود تمامی علاقه‌مندان به سلسله نشست‌های آیین آواز، آزاد و رایگان است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1396 - 14:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بداهه‌خوانی عاشورایی امیر مداح با نی مسعود جاهد | موسیقی ما