برنامه یاد بعضی نفرات
 
انتشار اولین آلبوم رسمی گروه راک و متال "اوستا"
موسیقی ما - گروه موسیقی راک و متال "اوستا" به خوانندگی آرش شفیعی پس از حدود یک دهه فعالیت، اولین آلبوم رسمی خود تحت عنوان "کابوس سپید" را روانه بازار موسیقی خواهد کرد.

گروه "اوستا" که از اواسط دهه 80 شروع به فعالیت در عرصه موسیقی کرد، پیش از این آلبوم‌های "یا مرگ یا آزادی" و "گلوله‌های باروتی" را تولید کرد و در آستانه انتشار این آلبوم‌ها قرار داشت که اولی به تعلیق درآمد و دومی هم به انتخاب خود اعضای گروه منتشر نشد.

"کابوس سفید" اولین آلبوم گروه "اوستا" است که به صورت رسمی به بازار می‌آید. این آلبوم 8 قطعه دارد که یک قطعه آن بی کلام و سایر قطعاتش با کلام است. آلبوم "کابوس سفید" را گروه "اوستا" تنظیم کرده و ارژنگ حقانی نیز میکس و مسترینگ آن را بر عهده داشته است.  

"اوستا" در شهریور ماه اولین قطعه رسمی خود را تحت عنوان "پاییزان" منتشر کرد. این اثر از قطعات آلبوم "کابوس سفید" است. "اوستا" 5 آلبوم فارسی و دو آلبوم انگلیسی هم تولید کرده که فعلاً برای انتشار آن‌ها تصمیم‌گیری نشده است.

این گروه موسیقی در تاریخ شنبه ۲۵ شهریور در قالب سری برنامه‌های "شب شنبه‌ها" در سالن شماره 2 تماشاخانه پالیز روی صحنه رفت و یک پرفورمنس موسیقی را اجرا کرد.

اعضای فعلی گروه "اوستا" را آرش شفیعی (خواننده و نوازنده گیتار)، سعید دالایی (گیتار باس)، شهرام پولادور (گیتار) و شروین زاهدی (درامز) تشکیل می‌دهند. همچنین کسری جلالی از اعضای سابق این گروه است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 02:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار اولین آلبوم رسمی گروه راک و متال "اوستا" | موسیقی ما