برنامه یاد بعضی نفرات
 
آهنگساز اين سريال پرمخاطب در اولين گفت و گوى مفصلش با «موسيقى ما» خبر داد
انتشار و اجراى زنده موسيقى متن سريال «شهرزاد»
موسيقى ما - امير توسلى، آهنگساز سريال شهرزاد در گفت و گوى مفصلى كه با خبرنگار سايت موسيقى ما داشت، از انتشار و اجراى زنده موسيقى متن اين سريال خبر داد.

هفته گذشته و همزمان با پخش آخرین قسمت فصل دوم سریال «شهرزاد»، آهنگساز این مجموعه مهمان دفتر سایت «موسیقی ما» بود و با اينكه اصولاً حضور کمی در رسانه‌ها دارد، برای اولین‌بار بعد از گذشت دو سال و نيم از پخش «شهرزاد»، پاسخگوی سوالات ما درباره موسیقی فصل اول و دوم اين سریال بود.

توسلى با اشاره به اين موضوع كه تاكنون براى ٢٢ قسمتِ فصل ١ حدود  هشتصد دقیقه و ١٥ قسمتِ فصل ٢ چیزی حدود پانصد و پنجاه دقیقه و در کل حدود هزار و چهارصد دقیقه موسيقى ساخته، گفت: «موسیقی سریال شهرزاد، کار بسیار سختی بود كه هم قصد اجرای زنده آن را دارم و هم قصد انتشارش را. به نظرم وقتی این کار به صورت مستقل منتشر شود، آنوقت مشخص می‌شود که چه اتفاقی در موسیقی رخ داده است. من دو سه برنامه برای اجرای کارها در نظر دارم که چون تا به حال این‌کار را نکرده‌ام، می‌خواهم به بهترین نحو و البته شکل متفاوتی آن را انجام دهم که بیشتر به صورت پرفورمنس خواهد بود.»

يكى از موضوعات ديگرى كه به طور مفصل درباره آن صحبت شد، حضور محسن چاوشى و سينا سرلك در اين سريال و نوع تعامل آنها با يكديگر بود. توسلى در بخشى از حرف هايش درباره اينكه انتخاب محسن چاوشی بر اساس چه اِلمان و فاکتورهایی بوده، گفت: «طبیعتاً در پروژه‌ای با این سطح و اندازه، ترجیح می‌دهی خواننده‌ای را انتخاب کنی که علاوه بر این‌که به فضای ذهنی تو نزدیک‌تر است، صدایش هم بهتر روی کار بنشیند و بتواند سکانس‌های مورد نظرت را ساپورت کند. به هر حال اگر هر کدام از خواننده‌ها می‌آمدند، تأثیر خاصی روی آن سکانس می‌گذاشتند ولی از نظر من و تیم تولید، صدای چاوشی مناسب‌تر بود.»

با او درباره مخاطبان زياد چاوشى و نسبت اين موضوع با انتخابش به عنوان خواننده اين سريال و همچنين حواشى ايجاد شده در مورد استفاده از قطعه سينا سرلك در سريال نيز صحبت كرديم. در جریان اين گفت و گو، علاوه بر سریال شهرزاد درباره سایر پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی این هنرمند همچون «مختارنامه»، «نهنگ عنبر»، «مكس» و... هم صحبت کردیم. همچنین یکی دیگر از مباحث ما هم پیرامون حضور این آهنگساز در کنار مازیار فلاحی بود.

متن کامل گفت و گو با امیر توسلی، صبح روز سه‌شنبه 25 مهرماه از سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود. او در اين گفت و گو براى اولين بار درباره اتفاقاتى صحبت كرده كه شايد بسيارى از مخاطبانش هم آنها را ندانند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1396 - 11:52

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود انتشار و اجراى زنده موسيقى متن سريال «شهرزاد» | موسیقی ما