برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل استقبال و درخواست داوطلبان شرکت کننده
مهلت فراخوان چهارمین جشنواره نوای خرّم تمدید شد
موسیقی ما - دبیرخانه چهارمین جایزه و جشنواره همایون خرم ( نوای خرم ) مهلت ارسال آثار هنرمندان متقاضی را تا روز شنبه بیستم آبان ماه تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی چهارمین جایزه و جشنواره همایون خرّم (نوای خرّم 4) ،  دبیرخانه این دوره از جشنواره اعلام کرد: «به دلیل استقبال و درخواست داوطلبان شرکت کننده در چهارمین دوره جایزه و جشنواره همایون خرم ( نوای خرم ) مهلت ثبت نام و ارسال آثار این دوره از جشنواره تا پایان روز شنبه بیستم آبان ماه تمدید شد.

نظر به اینکه آثار ارسالی باید مورد بازبینی دقیق هیات داوران قرار گرفته تا برگزیدگان مرحله نهایی مشخص شوند و همچنین محدودیت زمانی و کثرت داوطلبین بدیهی است این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. »

نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم‌، حبیب‌الله بدیعی و پرویزیاحقی که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.

چهارمین جایزه و جشنواره همایون خرّم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی و همچنین ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه‌ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری«رادنواندیش» و خانواده استاد همایون خرّم، با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آذر ماه ۱۳۹۶ برگزار می شود.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1396 - 09:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مهلت فراخوان چهارمین جشنواره نوای خرّم تمدید شد | موسیقی ما