برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اولین بار در حوزه سینما
علی لهراسبی خواننده «غیر مجاز» شد
موسیقی‌ما - علی لهراسبی خواننده پاپ کشور برای اولین بار به سراغ خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی رفته و برای موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «غیرمجاز» به تهیه‌کنندگی محمد حسین عامری پویا و کارگردانی حسن یکتاپناه را خوانده است.

به گزارش «موسیقی‌ما»، فیلم «غیرمجاز» روایتگر داستان دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می‌آید و در این راه با ناملایماتی روبرو می شود که توقع آن را ندارد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم به احتمال فراوان در فصل پاییز مهمان مخاطبان هنر هفتم خواهد بود. میلاد کی مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و لوون هفتوان بازیگران این فیلم هستند. مراسم رونمایی از تیتراژ فیلم سینمایی «غیرمجاز» نیز در روزهای گذشته با حضور علی لهراسبی و برخی بازیگران فیلم برگزار شد.

علی لهراسبی در بخشی از این مراسم گفت: «به نظرم این مراسم و رونمایی از تیتراژ و یا به اصطلاح تک آهنگ‌ها یک بدعت بسیار خوشایند و خوب است که باعث ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان این آثار می‌شود و من از این جریان بسیار خوشحال هستم و امیدوارم برای آثار دیگر هم چنین مراسمی برگزار شود. باید این نکته را یادآوری کنم که در تهیه یک موزیک فقط خواننده نقش ندارد و جا دارد من از فواد غفاری به عنوان آهنگساز این اثر که پیش از این هم تجربه موفق و ماندگار «فاصله‌ها» را با هم داشتیم و همچنین از مهرزاد امیرخانی، ترانه‌سرا و محمد ناهیدی تنظیم‌کننده این آهنگ تشکر کنم. در بخش پایانی مراسم عوامل فیلم و هنرمندان حاضر در مراسم به امضاء جلد آهنگ علی لهراسبی که پس از آثار موفق تلویزیونی اولین همکاری سینمایی خود را با فیلم «غیرمجاز» پشت سر گذاشت، پرداختند.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 12:24

دیدگاه‌ها

یکشنبه 7 آبان 1396 - 19:10

چرا این خبر را با بک.تیر زرد گذاشتید چرا نوشتید فبلم. غیر مجاز؟این.کارنتان.اصلا خوب .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی لهراسبی خواننده «غیر مجاز» شد | موسیقی ما