برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست گروه خنیا در غرفه سایت «موسیقی ما»
پری ملکی: تالار وحدت از ابتدا برای موسیقی بوده است
موسیقی ما - سرپرست گروه خنیا با حضور در غرفه سایت «موسیقی ما» از فعالیت های جدید خود خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، پری ملکی که شهریور امسال در تهران روی صحنه رفت ارز برنامه ریزی های جدید برای اجرای زنده خبر داد و توضیح داد که به زودی اخبار اجراهای جدیدش را در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد.

گفتگوی خبرنگار «موسیقی ما» با پری ملکی را در ادامه می خوانید:
 
  • * اجرای شهریور شما با سامان احتشامی در تابستان امسال مورد توجه قرار گرفت.
آخرین برنامه ما دو ماه پیش 9-10 شهریور با سامان احتشامی در تالار وحدت بود که برنامه خوبی بود و مردم دوست داشتند.
 
  • * ایده کار با سامان احتشامی از کجا آمد؟ پیشنهاد چه کسی بود و چگونه اتفاق افتاد؟
خیلی سال می گذرد که ما سامان را می شناسیم و باهم دوست بودیم و من کارهایش را دوست داشتم. صحبتی با او کردم که باهم برنامه ای داشته باشیم و ایشان گفتند چرا که نه. و به این صورت برنامه ما راه افتاد و خیلی هم خوب بود و رسانه ها به خوبی درموردش نوشتند.
 
  • * برای آینده چه برنامه ریزی هایی دارید؟
در سال بعد تمدیدی برای اجرای گذشته خواهیم داشت که تنظیم متفاوت تری دارد. دفعه گذشته فقط پیانو و سازهای کوبه ای بود که این دفعه احتمالا فلوت و دو ساز دیگر به آن اضافه می کنیم. اگرچه دو شب سالن کاملا پر بود ولی می توانست بیشتر از این باشد اما متاسفانه دو سه تا کنسرت همه کنسرت ها را خوابانده بود و جا دارد که دوباره اجرای مجدد داشته باشیم.
 
  • اکثرا اهالی موسیقی اعتراضاتی را مبنی بر محدودیت های تالار وحدت برای اهالی موسیقی دارند.
اتفاقا تئاتری ها هم از دست موسیقی ها شاکی هستند. من با آقای رحمانیان دعوایم شد که همه وقت ما را گرفته بودند و می گفتند که اینجا مال ما است و من می گفتم از چه زمانی تا حالا تالار وحدت برای شما شده است؟ این تالار از ابتدا برای موسیقی بوده و شما باید در سالن های تئاتر خودتان برنامه اجرا کنید. متاسفانه این بدترین اتفاق تالار وحدت است که گل زمانش را به تئاتر می دهد و این خیلی بد است که وقت های مرده برای بانوان است. معمولا ساعت 3 که بدترین زمان ممکن است کار ما را می گذارند و من تعجب می کنم که چطور خانم ها حاضر می شوند در آن ساعت برنامه اجرا کنند. من احساس توهین می کنم.
 
  • * برای اجراهای بعدی تان برنامه ریزی و تاریخ مشخصی دارید؟
دو تاریخ برای برنامه هنرجویی دارم که بخشی از کارهای ما هم آوایان خنیا است که 6 و 7 اسفند در فرهنگسرای نیاوران کار می کنیم. فعلا در نظر داریم که برای برنامه بعدی در تیر ماه زمان بگیریم.
 
  • * انتقاد همیشگی تان درمورد موسیقی ما را هم بگویید. نظرتان درمورد موسیقی ما و جشن آن چیست؟
جشن موسیقی ما خوب است ولی به شرطی که فقط به آدم هایی نپردازیم که در جشنواره فجر جایزه می گیرند و تشویق می شوند. این انتقاد را من از شما دارم که فقط تابلوی جلو را نبینیم و بعضی وقت ها پشت سر را هم ببینیم. شماها میدانستید که من به عنوان اولین زن خواننده نشان درجه یک هنری گرفته ام؟ اصلا این را می دانستید؟ چه کسی این را می داند درحالیکه اتفاق مهمی است. خبرش خیلی جاها بود ولی من به شما حق می دهم که آقایان بزرگ موسیقی را ببینید که شامورتی بازی می کنند و برنامه اجرا می کنند.
 
  • * درباره جشن امسال موسیقی ما هم نظر می دهید ؟
من جشن شما را دوست دارم و این اتفاق ها خیلی خوب است. من انتقاد می کنم ولی به هرحال هرکدام این اتفاق ها اتفاقات خوبی است که باید بیفتد و بودنش بهتر از نبودن آن است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1396 - 14:04

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پری ملکی: تالار وحدت از ابتدا برای موسیقی بوده است | موسیقی ما