برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده آلبوم «دوباره عشق» در گفتگو با سایت «موسیقی‌ما»
حامد همایون: مدیون مخاطبانم هستم
موسیقی‌ما – خواننده آلبوم «دوباره عشق» که روز گذشته تک آهنگ جدیدش «یادگاری» را منتشر کرد، معتقد است که کثرت برگزاری برنامه و کنسرت در کشور دلیلی بر بهترین بودن نیست.

به گزارش «موسیقی ما»، حامد همایون در این باره گفت: «بخشی از زندگی هر هنرمندی تولید و بخش دیگر زندگی هر هنرمند اجرای روی صحنه است. وقتی یک هنرمند ماهی یک کنسرت برگزار می‌کند شما مطمئن باشید تیمش استراحت کامل کرده‌اند و قطعا با قدرت عجیب و غریبی ظاهر می‌شود. وقتی تعداد اجراها زیاد می‌شود کمتر می‌توان اینگونه صحبت کرد ولی ما به شما قول می‌دهیم ذره‌ای کم نگذاشته‌ایم و این را می‌توانید از مخاطب‌ها و کسانی که در کنسرت‌های ما شرکت کرده‌اند بپرسید. من به جرات به شما می‌گویم به جز یکی دو مورد که مربوط به شرایط برگزارکنندگان کنسرت بود و مثلا سالن گرم بود و اذیت شدیم از نظر اجرای صحنه ای بچه ها فکر نمی‌کنم هیچوقت کم و کسری بوده باشد.»

حامد همایون درباره اخبار جدید فعالیت‌هایش نیز گفت: «خبر جدید و خوبی که هست حضور سامان امامی با ساز تخصصی خودش روی صحنه است. ما ارکستر را تغییراتی دادیم و رهبر ارکسترمان ساز تخصصی‌اش را اجرا می‌کند و این چیزی است که من خیلی وقت می‌شود که به دنبالش بودم و از او خواهش کردم این کار را بکند. ما تغییری در ارکستر داده‌ایم و کارهای جدید را با هنرمندان جدید انجام می‌دهیم و حتی در بخش تنظیم کارها از دوستان هنرمند دیگری استفاده کرده‌ایم. چند ملودی از دوستان هنرمند دیگرمان گرفته‌ایم که ملودی‌های من نیستند و این می‌تواند رنگ آمیزی متفاوتی از موسیقی که حامد همایون تاکنون اجرا نکرده است را به شنونده‌هایش نشان بدهد. همه تلاش ما این است که نظر مخابطمان جذب شود و خوشحال شوند. من واقعا به مخاطبمانمان مدیون هستم و همیشه روی صحنه گفته‌ام که خدا را شکر می‌کنم بابت استقبال عجیب و غریب به خودمان می‌بالیم که چنین شنوندگانی داریم که اینگونه هوای ما را دارند و هیچوقت ما را تنها نگذاشته اند. ما هم با تمام وجود برایشان کار می کنیم.»

خواننده آلبوم «دوباره عشق» در پاسخ به این سوال که «آیا دو سال پیش تصور این اتفاق بزرگ درباره همه گیری آثارش را داشت یا نه» نیز گفت: «خیر. نه تنها من فکر نمی‌کردم به نظرم هیچ آدمی نمی‌تواند تصور کند که انقدر لطف خدا و مردم شامل حالش شود. من واقعا همیشه پرتلاش بودم ولی فکر می‌کنم که این مسیری بود که ما انتخاب شدیم تا به مردم خدمت کنیم.»

این خواننده در انتهای صحبت‌هایش نیز درباره چهارمین جشن سالانه «موسیقی‌ما» نیز گفت: «سایت موسیقی ما سایت بسیار خوبی است و به جرات می گویم یک سایت بی طرف است و به موسیقی کمک می کند. از اسم آن کاملا مشخص است که به موسیقی کشور کمک می کند. اجرای جشنواره در بخش خصوصی اتفاق خوبی است. هر اتفاقی درمورد هنر حتی در صنعت سینما و تئاتر وقتی در بخش خصوصی اتفاق می افتد به نظرم اتفاق خوبی است. همین که ما با دوستان هنرمندمان دور هم جمع می شویم و دیداری تازه می شود از همه چیز مهم تر است. اینکه از نظر اساتید چه کسی شماره یک یا دو یا سه باشد از نظر من تفاوتی ندارد گرچه هرکس خوشحال می شود که منتخب مردم و اساتید باشد و قطعا باعث افتخار است. من تا کنون در این جشن شرکت نکرده ام چون تا سال های قبل چهره ای نبودم که بخواهم دعوت شوم. من این اتفاق را به فال نیک می گیریم. بهترین اتفاق آن این است که من دوستان هنرمندم را که تاکنون سعادت نداشته ام ببینم دور هم جمع می شویم و یک گردهمایی قشنگ است که امیدوارم سال به سال تقویت شود و انشالله صدمین جشن موسیقی ما را برگزار کنید.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1396 - 13:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد همایون: مدیون مخاطبانم هستم | موسیقی ما