برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دیدار از نمایشگاه نیمروز عنوان شد
شهرام ناظری: مایلم با هنرمندان افغانستانی همکاری کنم
موسیقی ما - «شهرام ناظری» خواننده‌ی برجسته‌ی موسیقی ایران در بازدید از نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان با عنوان «نیمروز» به این مساله اشاره کرد که در صورت مهیا بودن شرایط حتماً با هنرمندان افغانستانی همکاری خواهد کرد.
 
این هنرمند با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و مریم کوهستانی مدیر نمایشگاه عصر روز دوشنبه 22 آبان از آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه «نیمروز» دیدن کرد و در پایان این بازدید در گفت‌وگویی با ذکر این نکته که آثاری که دیدم بسیاردلپذیر است، به این مساله اشاره کرد که: «فرهنگ و آیین کشورهایی همچون افغانستان و تاجیکستان، مانند ایران است با این تفاوت که آنها صمیمیتر و دست نخوردهتر هستند. با مشاهده این آثار، پاکی حس انسانی را دریافت میکنم  چرا که  سادگی، بی‌آلایشی و آرامش روح هنرمندان جامعه افغانستان در تمامی این آثار مستتر است؛ آرامشی که از جامعه مدرن رخت بر بسته است.»
 
خواننده آلبوم «گل صد برگ» با ذکر این مطلب که مایل است در صورت مهیا بودن شرایط با هنرمندان افغانستانی همکاری داشته باشد گفت: «تا به حال زمینهای برای همکاری مشترک وجود نداشته است، اما به دلیل آرامش و نجابت و عرفانی که در وجود هنرمندان افغانستان است بسیار مایلم تا با هنرمندان افغانستانی کار کنم».
 
تا کنون شخصیت‌2های برجسته بسیاری از نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان با عنوان «نیمروز» بازدید کرده‌اند که از جمله آنها می توان به محمدجوادظریف (وزیر امور خارجه)، علی مرادخانی (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجید ملانوروزی (مدیر کل مرکز هنرهای تجسمی)، دکتر نصیر احمد نور (سفیر افغانستان در ایران) و دکتر محمدرضا مجیدی (دبیر کل مجمع مجالس آسیایی) اشاره کرد .
 
نخستین نمایشگاه سراسری هنرهای تجسمی افغانستان با عنوان «نیمروز» از ١٢ تا ٢٦ آبان در گالری شماره ١ فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند در روزهای عادی از ساعت ١٠ الی ٢٠ و در روزهای تعطیل از ساعت ١٤ الی ٢٠ به گالری شماره ١ در فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آبان 1396 - 13:30

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شهرام ناظری: مایلم با هنرمندان افغانستانی همکاری کنم | موسیقی ما